تجلیل از ۶۱ نفر از دختران مددجوی کمیته امداد منطقه یک یاسوج
۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: به مناسبت دهه کرامت و روز دختر از 61 نفر از دختران تحت حمایت این اداره تجلیل شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، در هشتمین روز از دهه کرامت، مراسم نمادین تجلیل از ۶ نفر از دختران نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج به نمایندگی از ۶۱ نفر، به مناسبت روز دختر، با مشارکت مرکز نیکوکاری شهید حاج قاسم سلیمانی و با حضور مدیرکل امور بانوان استانداری استان برگزار شد.
مصیب حیدری رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج در این مراسم گفت: به ۶ نفر از این دختران ۶ تخته فرش به ارزش ۱۲ میلیون تومان و ۵۵ نفر دیگر کارت هدیه جمعاً به ارزش دومیلیون و ۷۵۰ هزار تومان اهداء شد.
وی ضمن تقدیر و تشکر از خیران به‌خصوص خیران کاشانی و تهرانی که استان کهگیلویه و بویراحمد را در زمینه کمک به نیازمندان یاری می‌کنند، افزود: تعدادی از این خیران ۲۰ تخته فرش برای کمک به نیازمندان اهداء کرده‌اند که این نهاد با دقت و شناسایی نیازمندان واقعی نسبت به توزیع آن‌ها اقدام کرده است.
حیدری تصریح کرد: در سال گذشته نیز ۲۰ تخته فرش به‌عنوان هدیه به داماد، به پسران مددجوی در آستانه ازدواج اهداء شد.
وی در پایان گفت:  با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت استان، از مددجویان تقاضا داریم که برای ثبت درخواست‌های خود به سامانه e.emdad.ir مراجعه کنند و افراد غیرمددجو نیز می‌توانند با شماره ۰۹۶۸۸۷ تماس بگیرند و پیام صوتی آن‌ها ضبط و به‌صورت مکتوب به مددکار مربوطه در استان‌ها ارجاع داده می‌شود.
نادیا صداقت مدیرکل امور بانوان استانداری در این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: بانوان باید با الگو قرار دادن حضرت فاطمه معصومه و الگوبرداری از ائمه معصومین (ع) کرامت و بزرگواری با عزت‌نفس و گذشت و اخلاق و رفتار آن‌ها را تبدیل به یک فرهنگ کنند و نماد زن مسلمان و الگویی برای تمامی جوامع اسلامی باشند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.