فراخوان جشنواره ملی شعر بر بال امنیت
۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد خبر داد: معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان با عنوان بر بال امنیت خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ فراخوان جشنواره ملی شعر بر بال امنیتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی این استان گفت: معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا در نظر دارد با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جشنواره شعر پلیس با عنوان “بر بال امنیت” برای کودک و نوجوان برگزار کند.
سرهنگ علی وارستگی افزود: از محور‌های موضوعی پیشنهادی در این جشنواره، پیشگیری از سرقت جواهرات کودکان، پیشگیری از اغفال، مضرات دروغگویی، مضرات خیانت در امانت، مهارت نه گفتن به پیشنهاد دهندگان موضوع‌های غیرمنطقی، مراقبت از تن، احترام به قوانین و رعایت آنها، مزایای نظم در زندگی، ترویج فرهنگ ترافیک، پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اینترنتی، پیشگیری از رفتار خشونت آمیز در خانواده و اجتماع، نه گفتن به بازی‌های رایانه‌ای نامناسب، ضرورت اعتماد به خانواده است.
وی ادامه داد: مخاطب اشعار، کودکان و نوجوانان هستند و شاعران و افراد بالای ۱۶ سال که تمایل به شرکت در این جشنواره را دارند، تا ۲۷ شهریور ماه مصادف با روز شعر و ادب فارسی فرصت دارند آثار خود را از طریق سایت WWW.KPF.IR بارگذاری کنند.
سرهنگ وارستگی با بیان اینکه دبیرخانه جشنواره با شماره تلفن ۸۱۸۲۳۷۰۹-۰۲۱ از ساعت ۹ تا ۱۲ روز‌های اداری پاسخگوی سوال‌های علاقه‌مندان است، بیان کرد: همزمان با هفته انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مهرماه ۱۴۰۱ مراسم باشکوهی برگزار و به نفرات برگزیده جوایز نفیسی اهداء می‌شود.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.