تمام نیروهای اجرایی و عملیاتی شهرداری در آماده‌باش کامل قرار دارند/اقدامات لازم برای پیشگیری از حوادث احتمالی بارش‌های شدید در یاسوج اتخاذ شد
۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱
نستهن مقدم گفت:نیروهای اجرایی و عملیاتی شهرداری در آماده‌باش کامل قرار دارند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛شهردار یاسوج گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی ورسیدگی به پیشنهادات وانتقادات شهروندان است.

مقدم گفت:این سامانه بمنظور سهولت ارتباط بین مردم و مسئولین شهرداری و رسیدگی به نیاز های مردم به صورت ۲۴ ساعته راه اندازی شده است و امیدواریم گامی موثر برای رفع نیاز های بحق مردم فهیم یاسوج باشد.

وی گفت:عدم کشش نهرها و آب گرفتگی در اثر تجمع زباله و رها سازی پسماند توسط کسبه در جوی ها و نهرها موضوع مهم دیگری است.

وی خاطرنشان کرد : مقرر شد که همه تفرجگاه‌ها از عصر امروز تا خروج توده سیل آسا استان و استان های همجوار تعطیل باشند و تاکیدکرد که تفرجگاهها، آبشار، پارک ها و پارک های منتهی به رودخانه یا بستر آن همه تعطیل هستند.

هاشم یوسفی مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج همچنین از مردم خواست از رفت و آمد و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها، سفر و رفت و آمد در جاده ها، پارک خودروها در کنار درختان فرسوده خودداری کنند.

مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج گفت:با توجه به اعلام اداره کل هواشناسی کشور و استان و احتمال بارش باران‌های موسمی در استان به خصوص یاسوج، و احتمال خطر وقوع سیل خطرناک و حوادث ناگوار در روزهای آتی کلیه‌ی پارک های تفریحی شهر یاسوج از جمله، آبشار، مهرورزی، ساحلی و غدیر از امروز چهارشنبه ۵ مرداد ماه تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و ورود به این مکان‌ها ممنوع است.


انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.