دیدار صمیمی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد با مردم
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
 مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به شرایط خاص استان در حوزه جنگل و مرتع انجام برنامه ملاقات مردمی هفتگی در راستای صیانت مطلوب از این منابع خدادادی و رفع برخی مشکلات گره گشاست.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ سعید جاوید بخت روز دوشنبه در حاشیه دیدار و ملاقات مردمی خود که با حضور معاون فنی وفرمانده یگان حفاظت ، دیگر معاونین ذیربط برگزار شد به رسانه ها اعلام کرد: مشکلات و درخواست های مراجعه کنندگان در زمینه های گوناگون بررسی و برای پیگیری آنان اقدامات لازم و پیگیری انجام شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان افزود؛ در این دیدارها که حدود پنج ساعت بطول انجامید، به درخواست های مراجعان که مطالباه ها و مشکلات خود را در زمینه های گوناگون مطرح کردند، رسیدگی و راهکارهای قانونی را ارائه و دستورات لازم صادر شد.

به گفته جاوید بخت در این ملاقات مردمی، بیشتر مشکلات مردم و منابع طبیعی ، تخریب و تصرف اراضی ملی توسط اشخاص، رفع تداخل اراضی کشاورزی و معترضان اجتماعی ، وساخت وساز در اراضی منابع طبیعی در روستاها مورد بحث وبررسی قرار گرفت .

جاوید بخت ادامه داد: سفرهای هفتگی به شهرستان‌ها به‌منظور بازدیدهای میدانی از پروژه‌های آبخیزداری جنگل و مرتع و نظارت بر کمیسیون ماده ۳ و ۳۱ و ۳۲ ، نهال‌کاری و سایر طرح‌های اجرایی صورت می‌گیرد. وی ضمن تشکر از مردم که با صبر و تحمل در این دیدارها مشکلات و خواسته‌های خود را مطرح می‌کنند تصریح کرد: خدا را شاکریم که توانسته‌ایم در فضای کاملاً صمیمی و مردمی نسبت به برگزاری ملاقات‌های عمومی اقدام کنیم و تا حد توان سعی خواهیم کرد مشکلی از مشکلات مردم را برطرف کنیم.

وی تاکید کرد: با توجه به فصل گرما و خشک بودن مراتع استان باید برای جلوگیری از هر گونه آتش سوزی در مراتع و جنگل استان دقت لازم را داشته باشیم و مسئولان مربوطه و مردم عزیز استان در صورت مشاهده هرگونه آتش سوزی ضمن اطلاع رسانی سریع ، همچون گذشته در خاموش کردن. آتش همکاری لازم را داشته باشند.

در اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردم، برنامه ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره با مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد دوشنبه هر هفته از ساعت هشت صبح الی ۱۳بعداظهر در محل این اداره کل در یاسوج مرکز استان برگزار می شود. ‌در ادامه ملاقات مردمی فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد به همراه معاونین با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان دیدار و گفتگو کردند‌‌. در این دیدار مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بر استفاده از ظرفیت سپاه وبسیج در حفظ و حراست از منابع طبیعی اشاره کرد وگفت : یکی از محورهای اصلی منابع طبیعی استفاده از تمامی ظرفیت های سپاه و بسیج است انتظار میرود مثل همیشه که سپاه پاسداران خط مقدم هستند درجهت همکاری با منابع طبیعی کمک یار منابع طبیعی باشند. سرهنگ انوری فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد نیز با تبریک انتصاب آقای جاوید بخت به مدیر کلی منابع طبیعی استان آمادگی سپاه و بسیج را جهت همکاری های همه جانبه با منابع طبیعی اعلام کرد.

وی با بیان اهمیت حفاظت از منابع طبیعی افزود: امکانات و آموزش های لازم جهت اطفاء حریق مراتع در اختیار سپاه و بسیج قرار گیرد تا با استفاده از ظرفیت های سپاه در کنار نیروهای منابع طبیعی از پدیده ی شوم آتش سوزی های اراضی ملی جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.