برگزاری “هنرواره مسیر حسین(ع) ” در کهگیلویه و بویراحمد
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶
رئیس قرارگاه شهید سلیمانی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری هنرواره مسیر حسین( ع) در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ کشواد جمال‌فر در جمع خبرنگاران گفت: هنرواره تجسمی مسیر حسین(ع) گفت: قرارگاه شهید سلیمانی در راستای فرمان حضرت آقا مبنی بر تشکیل جبهه فرهنگی، از سال ۸۵ به‌نام موسسه قرآنی ترنم وحی آغاز به کار کرد و سپس به رهروان ولایت تغییر نام داد و با شهادت شهید سلیمانی به‌نام شهید سلیمانی رهروان ولایت تغییر پیدا کرد.

وی اظهارکرد: این قرارگاه در ۱۴ واحد از هیات تخصصی خردسالان گرفته تا بیت الزهرا تولید محصولات عفاف و حجاب، هیات‌های دانش آموزی و …. فعالیت می‌کند.

رئیس قرارگاه شهید سلیمانی استان کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی پانزدهمین واحد این مؤسسه به‌نام واحد هنری رسانه‌ای خبر داد و خاطرنشان کرد: اولین برنامه واحد رسانه‌ای برگزاری هنرواره مسیر حسین(ع) در سه بخش نقاشی، طراحی پوستر و عکس با موضوعات محرم و عاشوراست.

جمال‌فر تصریح کرد: این هنرواره یک کار کاملا مردمی و خودجوش توسط بچه‌های انقلابی است که بچه ها در این حوزه کرد در راستای تمدن‌سازی اسلامی مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری بر نقش رسانه در روشنگری و هدایت جامعه تاکید داشتند که بزرگترین حرکت سیاسی در صحبت های ایشان هنر و رسانه است که با اندیشه‌های اسلامی سازگار است.

همچنین اسماعیل مدبر، دبیر هنرواره مسیر حسین(ع) نیر در این نشست گفت: هنرواره تجسمی مسیر حسین توسط گروه هنری بشری در سه بخش عکس، پوستر و نقاشی به صورت استانی در تاریخ ۲۰ مرداد ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به سه اثر برگزیده هر رشته تندیس، لوح سپاس و هدایای به ارزش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اختصاص داده می‌شود، افزود: برگزیدگان استان به مسابقه کشوری این هنرواره راه پیدا می‌کنند.

مدبر با بیان اینکه علاقمندان به شرکت در این هنرواره از اول تا سیزدهم ماه محرم می‌توانند با آقای علی صابری زاده به عنوان روابط عمومی هنرواره که با شماره  ۰۹۱۸۸۴۶۵۷۴۸ که آماده پاسخگویی به سوالات شما و ثبت نام در هنرواره می باشد تماس بگیرند.

تماس حاصل کنند یا به دبیرخانه هنرواره به آدرس یاسوج، بلوار شصت متری، قرارگاه شهید سلیمانی جنب اداره کل تبلیغات اسلامی مراجعه کنند.

دبیر این هنرواره تصریح کرد: قوانین هنرواره بهش نقاشی هر هنرمند می‌تواند یک اثر با موضوعات هنرواره در ابعاد ۶۰ در ۹۰ بر روی بوم اتود طراحی و در روز هنرواره تکمیل کنند

وی ادامه داد: هنرمندان بخش پوستر هم می‌توانند ۳ اثر با موضوعات هنرواره در ابعاد ۵۰ در ۷۰ اتودزده و در روز هنرواره اجرا کند، همچنین هنرمندان باید آثار خود را در قالب jpg و tif تحویل دبیر خانه بدهند.

دبیر هنرواره مسیر حسین(ع) بیان کرد: هنرمندان بخش عکاسی می‌توانند به مدت ۷ شب با حضور در برنامه‌های مختلف عزاداری محرم در استان کهگیلویه و بویراحمد عکاسی و آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند و مجموعه آثار آنها داوری خواهد شد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.