اطلاعیه ها

پیام تسلیت مدیر کل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری درپی درگذشت سرپرست سابق شهرداری یاسوج شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سد خرسان خیر، سد آبریز بله / محسنی‌اژه‌ای: با اختلاف‌نظر در خصوص سدها به هیچ نقطه مطلوبی نخواهیم رسید / اگر مسئولان قول دهند در زمینه سد آبریز به یک جمع‌بندی مطلوب برسند من نیز از آن دفاع خواهم کرد دشمن به‌دنبال کاهش دلبستگی نسل جدید به ارزش‌های انقلاب است/حفظ شأن والای روحانیت ضروری است موضوع «حل اختلاف» را به متن مردم، مجالس، آموزش و پرورش ببریم/لازم است ترتیبی اتخاذ شود که مقوله حل اختلاف ، منحصر به اقدامات شورای حل اختلاف نشود بازدید میدانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از روند تکمیل ساخت ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دنا چرا باید پروژه‌هایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری برسند که فاقد مجوز زیست محیطی هستند؟/پرونده وزیر جهاد کشاورزی سابق چه شد و به کجا رسید؟ یک هکتار از اراضی حاشیه رودخانه بشار در یاسوج آزادسازی شد حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در رأس هیئت عالی قضایی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند

برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز کهگیلویه وبویراحمد در تهران
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز استان در تهران خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، حسنعلی عزت خواه در جلسه هماهنگی برگزاری این جشنواره که با حضور مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان ، مدیرعامل و نایب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان برگزار شد گفت: جشنواره خیرین مدرسه ساز ۲۰مهر ماه ۱۴۰۱ در تهران با حضور خیرین برگزار می شود.
وی با بیان اینکه جشنواره خیرین مدرسه ساز استان هر سال در راستای تکریم خیرین نیک اندیش و به شکرانه سخاوت این عزیزان در انجام کارهای خیربه عنوان یک افتخار ملی برگزارمی شودگفت: همت والای خیرین در توجه به مناطق کم برخوردار در احداث فضای آموزشی ستودنی است.
مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه گفت: خیرین مدرسه ساز تا کنون بیش از ۱۰۰۰کلاس درس در استان کهگیلویه وبویراحمد ساخته اند که نقش مهمی در حل مشکل فضاهای آموزشی داشته است.
سید رضا حسینی نیک گفت: گزارش و کلیپ هایی از مدارس خیرین مدرسه ساز تهیه و تلاش می کنیم جشنواره ای زیبا جهت تکریم خیرین در تهران برگزار کنیم.
نیک اقبال مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه گفت: این جشنواره با دو هدف تکریم از خیرین و فرهنگسازی جهت جذب خیرین برای کمک به امر مقدس مدرسه سازی برگزار می شود.
وی فرهنگسازی جهت حضور خیرین و مسئولان، افراد ذی نفوذ و صاحب منصب جهت حضور در جشنواره را را یاداور شد وگفت: این همایش فرصتی است تا نياز مندي فضاهای آموزشی را نیز به خيرين مدرسه ساز اعلام كنيم و از همراهی و همکاری صادقانه آنان تشکر کنیم.
ناجی مقدم نائب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه گفت: این جشنواره فرصت مناسبی است تا از خیرین مدرسه ساز به نحو شایسته ای تجلیل کنیم و زیبایی کار آنها را به تصویر بکشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.