پیگیری مشکلات بانوان خبرنگار در کهگیلویه و بویراحمد
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
درنشست باسرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمدمطرح شد: سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات بانوان خبرنگار را در حد توان پیگیری می کنم.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛عاطفه السادات مدبر‌نژاد در جمع خبرنگاران از تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای تشکیل بانک اطلاعاتی زنان خبره استان خبر داد و گفت: فرم طرح شناسایی زنان خبره استان نیز طراحی شده است.

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: مشاوران بانوان در دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های استان این فرم‌ها را متناسب با هر نهاد تکمیل و ارسال می‌کنند.

وی هدف از تشکیل این بانک را استفاده مطلوب از بانوان توانمند استان در توسعه کهگیلویه و بویراحمد و ارتقای جایگاه زنان عنوان کرد.

مدبر‌نژاد با تاکید بر اینکه با برنامه در این جایگاه حاضر شدم،بیان کرد: تلاشم بر این است که در راه رضای خداوند و خدمت به مردم گامی برداشته شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان کرد: ضرورت مطالعه مستمر برای خبرنگاران برکسی پوشیده نیست. اما در راستای درخواست خبرنگاران مبنی بر برگزاری دوره های ضمن خدمت ویژه بانوان خبرنگار می‌توانید درخواست مکتوب خود را جهت برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت به دفتر امور بانوان و خانواده ارائه دهید و در حد توان پیگیر خواهم بود.

مدبر نژاد همچنین خواستار ارائه یک طرح از سوی بانوان خبرنگار استان جهت مرتفع کردن مشکلات آنها به صورت مکتوب شد.

وی یک درخواست از بانوان خبرنگار هم داشت مبنی بر اینکه همصدا با اموربانوان و خانواده مطالبه گر مشکلات جامعه زنان استان از مسئولان مربوطه باشند تا هم خدمتی به زنان باشد و مشکلات آن‌ها مرتفع شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.