خواهش‌نیک در عرصه رسانه مبتکر، خلاق و صاحب سبک بود
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: زنده یاد خواهش‌نیک در عرصه رسانه مبتکر،خلاق و صاحب سبک بود.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان به همراه معاونان این اداره کل با خانواده خبرنگار فقید مرحوم خواهش نیک دیدار و گفتکو کرد.

امین درخشان در این دیدار با اشاره به ویژگی های برجسته مرحوم خواهش‌نیک گفت: آن مرحوم در عرصه رسانه ها بویژه صدا و سیما با ابتکار و خلاقیتی که داشت آثار ماندگاری را از خود به یادگار گذاشت.
درخشان با بیان اینکه دغدغه مرحوم خواهش‌نیک در عرصه رسانه پیگیری مشکلات و مطالبات مردم بود افزود: آن مرحوم به خاطر علاقه ایی که به خبر داشت آثار ارزشمندی را در این عرصه تهیه کرد و الگوی خوبی برای اصحاب رسانه است.
وی اخلاق نیک، تدّین، مردم‌داری و‌ کوشایی در عرصه فرهنگ‌ را از دیگر ویژگی های حسنه مرحوم خواهش‌نیک بیان کرد و ادامه داد: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره آن مرحوم یکی از بناهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به نام مرحوم خواهش‌نیک نامگذاری می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در ویژه برنامه‌ی از مرحوم خواهش نیک تجلیل می شود گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده در جشنواره رسانه که نیمه دوم امسال در مرکز استان برگزار می‌شود ضمن برگزاری ویژه برنامه تقدیر از آن مرحوم در آئین اختتامیه این جشنواره از خانواده اش نیز تجلیل می شود.
در پایان این دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لوح تقدیر را به نیابت از خانواده خواهش نیک به سید علی خواهش نیک فرزند ارشد آن مرحوم اهداء کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.