شبکه ارتباطی بین ارکان آموزش وپرورش در کهگیلویه وبویراحمد تقویت می‌شود
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان: رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: شبکه ارتباطی بین ارکان آموزش وپرورش در استان تقویت می شود.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، سید ولی موسوی در نخستین جلسه شورای هماهنگی اطلاع رسانی دستگاههای مرتبط با آموزش وپرورش گفت: جهت ایجاد هماهنگی،هم افزایی و وحدت رویه در حوزه اطلاع رسانی شورای اطلاع رسانی متشکل از روابط عمومی های دانشگاه فرهنگیان ، نوسازی مدارس ، کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و آموزش وپرورش تشکیل شده است.
وی با بیا اینکه رویکرد شورای اطلاع رسانی بیان دستاوردهای دولت در حوزه آموزش پرورش و استفاده از ظرفیت همه دستگاهها در راستای مسولیت اجتماعی آنان بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است گفت: شفاف سازی،پاسخگویی به شبهات و اقناع سازی افکار عمومی در موضوعات مرتبط با تعلیم وتربیت مورد توجه جدی شورای اطلاع رسانی خواهد بود.
موسوی افزود: آموزش وپرورش با داشتن ۱۵ میلیون دانش آموز ،یک میلیون معلم با بیش از ۷۰ درصد مردم مستقیم وغیر مستقیم در ارتباط است که با این جامعه گسترده مخاطب نیازمند راهبردهای مشخص در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه است.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: فرصت سازی از حوزه رسانه برای نظام تعلیم وتربیت با تعامل گسترده با رسانه ها و استفاده از ظرفیت آنان برای مهندسی افکار عمومی در برگزاری جشنواره ها و نشستهای مختلف خبری و بازدیدهای میدانی خبرنگاران نیز مد نظر خواهد بود.
در این نشست که برای اولین بار به میزبانی اداره کل آموزش وپرورش استان تشکیل شد: دکتر دهناد روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، علی رستگار روابط عمومی اداره کل نوسازی ،توسعه وتجهیز مدارس و سرکار خانم زینب الهی نژاد روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان به بیان دیدگاهای خویش در رابطه با موضوعات مختلف کاری پرداختند و بر نقش آفرینی روابط عمومی ها و اهتمام مدیران به این امر تاکید کردند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.