۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

به گزارش پیوارنیوزنستهن مقدم در بازدید استاندار از میدان میوه و تره‌بار شهر یاسوج گفت: دلالان میوه را به صورت قاچاق از استان خارج و در مکانی نزدیک می‌بردند، قبض می‌زنند و دو برابر قیمت به مردم استان می‌فروشند. شهردار یاسوج بر ضرورت راه‌اندازی میدان میوه و تره‌بار در استان تأکید کرد و گفت:  مزیت این […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پیوارنیوزنستهن مقدم در بازدید استاندار از میدان میوه و تره‌بار شهر یاسوج گفت: دلالان میوه را به صورت قاچاق از استان خارج و در مکانی نزدیک می‌بردند، قبض می‌زنند و دو برابر قیمت به مردم استان می‌فروشند.

شهردار یاسوج بر ضرورت راه‌اندازی میدان میوه و تره‌بار در استان تأکید کرد و گفت:  مزیت این میدان این است که میوه تازه، باکیفیت و ارزان به دست مردم می‌رسد که با دستور استاندار فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای میدان میوه و تره‌بار واقع در شهرک ولایت صورت گرفته، ضمن اینکه علاوه بر این مکان، زمینی نزدیک به بلوار قرینی و پل پنجم یاسوج برای مکان میوه و تره‌بار در نظر گرفته شده که اگر مکان شهرک ولایت مناسب نبود در آنجا سرمایه‌گذاری شود.

 

در ادامه این بازدید سالار حسین‌پور سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسانی که می‌خواهند در این مکان سرمایه‌گذاری کنند خواستار سرقفلی این مکان هستند.

وی عنوان کرد: آنها در صورتی حاضر به سرمایه‌گذاری میدان میوه و تره‌بار می‌شوند که قرارداد 20 ساله‌ای منعقد و دو سه سال ابتدای به این افراد تنفس داده شود و بعد از این زمان مطالب نرخ تورم اعلام بانک مرکزی از آنها سرقفلی گرفته شود.

مدیرکل اقتصادی استانداری هم که در این بازدید حضور داشت نبود به داستان قدیمی  میدان میوه و تره‌بار اشاره کرد و گفت: خود صنف میوه و تره‌بار در عدم‌راه‌اندازی میدان میوه و تره‌بار نقش دارد.

سید حسین سهمگین گفت: تصور اتحادیه این است که چون فاصله زمانی استان با شیراز دو ساعت است خودشان بدون اینکه بخواهند مکان بگیرند و هزینه‌ای داشته باشند میوه از شیراز وارد می‌کنند که نفع بیشتری برای آنها داشته باشد لذا برای اینکه از راه‌اندازی میدان میوه و تره‌بار استقبال شود شهرداری به واحدهای فرصت و  پوئن بدهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.