تقدیر مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کهگیلویه و بویراحمد از آزاده سرافراز خداخواست پزشک
۰۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹
به مناسبت سالروز بازگشت آزداگان به میهن به مناسبت روز پزشک مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کهگیلویه و بویراحمد از آزاده سرافراز خداخواست پزشک تجلیل کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش بشارنیوز؛مهرداد آرمین به مناسبت ۲۶ مرداد، سالروز آغاز ورود آزادگان به میهن اسلامی، با حضور در منزل خداخواست پزشک، از صبر و استقامت آزادگان و خانواده‌های آنها قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه اسرا در صف اول مقاومت ملت ایران استوار ایستادند، اظهار داشت: روز ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹، میهن اسلامی شاهد حضور آزادگان سرافرازی بود که پس از سال ها اسارت در زندان ها و اسارتگاههای مخوف رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند.آ

آرمین اظهار کرد: از اینکه این افتخار را داریم که در بین خانواده ی کارکنان بانک در استان، شاهد حضور آزده ای باشیم به خود میبالیم و امید داریم که به دعای شما آزادگان سرافراز در مسیر پیش رو موفق باشیم.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد : رهبر معظم انقلاب، آزادگان را الماس‌های درخشانی خواندند و حضرت امام(ره) نیز فرمودند “آزادگان ذخایر بزرگ و گنجینه عظیم انقلاب هستند” که نشان از جایگاه خاص این عزیزان در انقلاب اسلامی دارد.و

ی با اشاره به استقامت و ایمان آزادگان افزود : آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و روابط اجتماعی جامعه کوچک اردوگاهی خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند و از شکنجه های مزدوران بعث هراسی به خود راه ندادند.

در ادامه خداخواست پزشک با ذکر خاطره ای از دوران اسارت خود که در اتاق ۲۴ متری، با حضور ۸۰ آزاده و به مدت ۲۶ ماه به طول انجامید از تمامی جوانان و خانواده های ایرانی خواست که همیشه رهرو امام شهدا و شهدا باشند.

در پایان به رسم یاد بود لوح سپاس تقدیم خداخواست پزشک آزاده سرافراز گردید.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.