دولت برای سلامت مردم و توسعه زیرساخت‌های درمانی اهتمام جدی دارد
۰۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: دولت مردمی برای جامعه پزشکان، داروسازان و پرستاران اهمیت زیادی قائل است و برای توسعه زیرساخت‌های درمانی اهتمام جدی دارد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، دکتر سیدعلی احمدزاده در مراسم تکریم پزشکان و داروسازان با تبریک و گرامیداشت روز پزشک و داروسازی، جان‌فشانی کادر درمان در ایام کرونا را برگ‌زرینی از افتخارات جامعه پزشکی دانست و گفت: پزشکان و فعالان بخش سلامت جهادگران این حوزه هستند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اهمیت جایگاه حوزه سلامت در دوران همه‌ گیری کرونا، اظهار داشت: پزشکاران و پرستاران با ایثارگری و تلاشی جهادی در شرایط سخت کرونایی سلامت مردم و نجات جان بیماران را فراهم ساختند.

احمدزاده با اشاره به اهمیت زیرساخت‌های بخش درمان و تلاش برای رفع مشکلات در این حوزه گفت: دولت برای ارتقای سلامت مردم، تلاش و تاکید جدی دارد و در این خصوص طرح ها و پروژه های مهمی در حال ساخت داریم.

استاندار به خدمات بیشتر جامعه پزشکان به مناطق محروم و دور افتاده تاکید کرد و گفت: انتظار داریم حضور در مناطق کم برخوردار و ارائه خدمت به محرومان توسط جامعه پزشکی بیشتر و اثربخش تر شود و گروه های جهادی بیشتری به این مناطق سفر کنند.

وی یاد و خاطره شهید دکتر زارع پور شهید عرصه سلامت در استان را گرامی داشت و تصریح کرد: این شهید و همرزمانش با خلوص کامل در عرصه سلامت تلاش کردند.

در این مراسم از سوی استاندار کهگیلویه وبویراحمد تعدادی از خانواده‌های جامعه سلامت استان، پزشکان و فعالان حوزه درمان از جمله خانواده شهید دکتر زارع پور به مناسبت روز پزشک تقدیر شد.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.