افتتاح شرکت تولید کولر گازی در یاسوج با حضور وزیرکشور
۰۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹
در ششمین روز از هفته دولت؛ طرح توسعه شرکت *صنایع تهویه نیما مطبوع* تولید کننده انواع کولر گازی در شهرک صنعتی یاسوج ۳ به نمایندگی از ۴ طرح صنعتی در استان افتتاح شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، در ششمین روز از هفته دولت طرح توسعه شرکت *صنایع تهویه نیما مطبوع* تولید کننده انواع کولر گازی در شهرک صنعتی یاسوج۳(فرودگاه) شهرستان بویراحمد با حضور مسئولان ارشد کشوری و استانی به نمایندگی از ۴ طرح صنعتی استان افتتاح شد.

همزمان با ششمین روز از هفته دولت با حضور وزیر کشور، استاندار، فرماندار نماینده مردم شهرستان های بویراحمد،دنا مارگون،نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی، سرپرست اداره کل صنعت و معدن ، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی، طرح توسعه شرکت تولیدی صنعتی صنایع نیما تهویه مطبوع تولیدکننده انواع کولر گازی به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این افتتاحیه گفت: مجموع سرمایه گذاری این طرح مبلغ ۱۸۰۰ میلیارد ریال بوده که در صورت تولید در ظرفیت اسمی مربوطه، زمینه اشتغال ۲۷۰ نفر را به صورت مستقیم فراهم خواهد نمود.

سیدهاشم موسوی افزود: این واحد تولیدی در زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع احداث شده که قرار است سالانه ۱۱۰ هزار دستگاه کولر اسپلیت،کولر گازی و پنجره ای و کولر ایستاده در ظرفیت های ۹ تا۶۰ هزار Btu/hr تولید و روانه بازار نماید.

موسوی اضافه کرد: این طرح تسهیلات سرمایه در گردش قابل توجهی نیاز دارد و که تامین این تسهیلات از طریق کار کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در حال پیگیری می باشد.

موسوی افزود: این طرح به نمایندگی از ۴ طرح افتتاحی حوزه صنعت در استان که به مناسبت هفته دولت با سرمایه گذاری ۳۰۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۲۸۰ نفر به بهره برداری رسیده اند، افتتاح شد.

ایشان همچنین یادآور شدند مطابق آمار اداره کل صنعت و معدن استان تعداد طرح هایی که در یک سال اخیر درکل استان به بهره برداری رسیده ۴۲ طرح با اشتغال ۳۷۷ نفر و سرمایه گذاری ۳۳۴۰ میلیارد ریال بوده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.