املاک متعلق به آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد سنددارمی شوند
۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۰:۰۵
کورش دلشادگفت:تمام املاک متعلق به آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد باید سنددار شوند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ در نشست کارگروه مستند سازی املاک این شهرستان که با حضور اعضا برگزار گردید مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد گفت : تکلیف قانونی داریم که تمامی املاک این اداره را با همکاری اداره ثبت سند دار نماییم.

کورش دلشاد افزود : در میان ادارات شهرستان بعد از جهاد کشاورزی بیشترین املاک را آموزش وپرورش بویراحمد دارا می باشد بنابراین در این راستای طرح مستند سازی املاک فاقد سند هر ماه باید تشکیل جلسه داد تا در روند سند دار شدن املاک مشکلی به وجود نیاید.

دلشاد ضمن تشکر از باید مسکن شهرستان و هم چنین اداره ثبت اسناد این شهرستان بیان نمود: طبق تفاهم نامه با این دو اداره شهرستانی خوشبختانه شاهد همکاری لازم هستیم و درادامه روند سند دارشدن املاکی که هنوز به نتیجه نرسیده اند همکاری بیشتر صورت گیرد.

مدیر ثبت اسناد شهرستان بویراحمد در این جلسه گفت: در خصوص سند دار شدن املاک مربوط به آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد این تعامل و همکاری وجود دارد که به صورت شبانه روزی آمادگی لازم را داشته باشیم و تلاش می‌نماییم که برای سند دار شدن تسریع صورت گیرد.

فرخی افزود : متاسفانه در بعضی مواقع سامانه مربوطه دچار مشکل می شودکه بر روند صدور سند املاک تاثیر گذار است و طولانی می گردد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان بویراحمد گفت : در وقت غیر اداری هم به دنبال انجام امورات حقوقی املاک آموزش وپرورش بویراحمد هستیم .

رسولی افزود: در دوماهه اخیر ۴۵ پرونده به اداره ثبت ارسال شده است.

وی در ادامه گفت:بعضی از املاک در روستاها فاقد طرح هادی هستند که در تلاش هستیم با همکاری نهادهای مربوطه مشکل این این گونه املاک مرتفع گردد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.