آغاز اجرای گروه نمایشی سرو سَهی در یاسوج/ جوانانی که برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به روی صحنه می روند + تصاویر
۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۰:۴۲
گروه نمایشی سرو سَهی به کارگردانی منا رحمت پور از 9 تا 12 شهریور 1401 از ساعت 19 و 30 دقیقه شب در سالن پلاتوی استاد آبسالان واقع در بلوار مطهری یاسوج به اجرای نمایش می پردازد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛منارحمت پورکارگردان گروه نمایشی سرو سهی در گفت و گو با پیوارنیوز بیان کرد: این گروه نمایشی سرو سَهی نمایشنامه ای را به اتفاق جوانان علاقه مند به حوزه دفاع مقدس تولید کرده و سعی کردیم در حد بضاعت خودمان در قالب تئاتر یاد و نام خاطره شهدا را زنده نگه داریم.

منارحمت پور در پاسخ به این سوال که هدف و انگیزه شما از تولید این اثر نمایشی چه بوده است نیز گفت:هر چند این فضای هنری عرصه ای برای مزایای مادی نیست اما اجازه بدهید من از کلام گهربار رهبر معظم انقلاب وام بگیرم که ایشان می فرمایند:گاهی رنج و زحمت زنده نگه داشتن خون شهید, از خود شهادت کمتر نیست.

بنابراین تمام تلاش و نیت و انگیزه ما زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا در این دنیای شلوغ و پر ترافیک ذهنی است، تا جوانان جامعه ما بدانند و بشناسند کسانی را که زمانی جان خودشان را در کف اخلاص گذاشتند تا از اسلام و ایران و کیان این مرز و بوم حفاظت کنند.

رحمت پور ابراز داشت: گرامیداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا هم مقدس بوده و هم وظیفه آحاد جامعه است و به عنوان یک کارگردان هنری حلقه گمشده جامعه پر زرق و برق امروز را که آغشته به مشغولی های فضای مجازی است را تبیین شعائر دینی و تشریح ابعاد و چگونگی شکل گیری جنگ تحمیلی و بازتاب رشادت ها و دلیر مردی ها و از جان گذشتگی های شهدا ،ایثارگران و آزادگان هشت سال دفاع مقدس میدانم لذا هر بی مهری در این مسیر رو نادیده میگیریم و با توکل به خدا در راستای انتقال ارزش های دفاع مقدس، و رشادت های شهدای عزیزمان به نسل جوان محکم و با تمام توان و ارده ای قوی گام برمیداریم.

گروه نمایشی سرو سَهی به کارگردانی منا رحمت پور از ۹ تا ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه شب در سالن پلاتوی استاد آبسالان واقع در بلوار مطهری یاسوج به اجرای نمایش می پردازد و علاقه مندان می توانند به طور رایگان این نمایش را بیننده باشند.

وی عوامل گروه نمایشی سرو سهی را به شرح زیر اعلام کرد:

 

کارگردان: منا رحمت پور

مشاورِکارگردان: مجید نیک پور

تهیه کننده: حمیدرضا رحمت پور

نویسنده: رضا دانش پژوه

مشاورنظامی : حسن بخشیان برادر شهید بزرگوار مصطفی زبیربخشیان

سایر هنرمندان و عزیزانی که در این عرصه ما را یاری می کنند به این شرح است:

آرین موسوی

علیرضا عسگری

مهسا رحیمی کیا

شهرزاد رحمت پور

رضا محمدی

دانیال قربانی

خسرو روشناس

سینا هادی

یوسف دانایی

محدثه رحیمی

زهرا بهمنیار

بهمن صفرپور

حسن هادیان

عبدالله نوری

اسحاق لشکری

علیرضا اصلان

کشواد دمساز

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.