معرفی بخشدار مرکزی بویراحمد
۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
امروز صبح با حضور مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مشاور و مدیرکل حراست استانداری در محل فرمانداری، بخشدار مرکزی بویراحمد معرفی شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ در این برنامه حسینی خواه مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری گفت: تغییر و آمد و شد مسئولین امری اجتناب ناپذیر است؛،مهم نقشی است که در مدت مسئولیت ایفا می‌کنیم و خدمتی است که انجام می، دهیم و این مسئولیت‌ها و میزها به کسی وفادار نیستند.

سیدجمشید حسینی خواه، از خدمات آقای احمدی کیش بخشدار سابق تقدیر کرد و با معارفه آقای علی اکبری تبار به عنوان بخشدار جدید مرکزی بویراحمد،خاطرنشان کرد: آقای اکبری تبار از سوابق و تجربیات بسیار خوبی در حوزه وزارتی و کمیسیون‌های تخصصی برخوردار است و می‌تواند کمک‌کار فرمانداری نیز باشند و ایشان هم باید با هماهنگی کامل با سیاست‌های دولت سیزدهم در استان و شهرستان خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد.

همچنین در ادامه فرماندار بویراحمد در این آیین ضمن خوش آمد و خیر مقدم گویی، بخشداری مرکزی بویراحمد را پر مسئله ترین و پرمشغله ترین بخش استان ذکر کرد، گفت: جمعیت، وسعت و سایر ظرفیت های ژئوپلتیکی بخش مرکزی شهرستان بویراحمد به تنهایی با ۲ یا چند فرمانداری برابری می‌کند و این بخش سال ها مورد بی توجهی واقع شده است.

شهرام مهدوی مطلق بیان کرد: جا دارد از تلاش های صادقانه برادر عزیزم جناب آقای احمدی کیش بخشدار سابق صمیمانه تشکر کنم.
وی تصریح کرد: آقای احمدی کیش مدت زیادی را با ابلاغ سرپرستی، صادقانه و شبانه روزی کار کردند و مدتی را که ما توفیق خدمت داشتیم شاهد خدمات ایشان تا لحظه های آخر بودیم و خدماتشان قابل ستایش است.
فرماندار بویراحمد با بیان اینکه یکی از مسائل مهم بخش مرکزی، مسئله زمین و مسکن هست، گفت: این بخش می‌تواند یکی از گلوگاه های مبارزه با برخی مفاسد باشد و متاسفانه نابسامانی‌های در حوزه زمین و مسکن و زمین خواری تا کوه خواری در این بخش بزرگ به وقوع پیوسته است که نیازمند ساماندهی است.

دکتر مهدوی از روحیه مردمی و همنشینی استاندار با مردم مناطق دوردست و محروم تشکر کرد و گفت: اگرچه بنده فرماندار بویراحمدم، ولی بنا به مسئولیت، های قبلی‌ام اطلاع داشتم که منطقه‌ای مثل «پهنوک» فراموش شده بود و تشریف فرمایی آقای استاندار به اون منطقه و سایر مناطقی مثل لوداب قابل تقدیر است.
فرماندار بویراحمد بخشدار جدید بویراحمد را فردی توانمند و با تجربه در امورات و کمیسیون های تخصصی حوزه بخشداری ها و شهرداری ها دانست و گفت: از حسن اعتماد جناب اقای دکتر احمد زاده استاندار محترم به افراد متخصصی نظیر آقای اکبری تبار تشکر می کنیم.

دکتر مهدوی مطلق از بخشدار مرکزی بویراحمد خواست که خدمت شبانه روزی و جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

اکبری تبار بخشدار مرکزی جدید بویراحمد نیز در سخنانی با تشکر و قدر دانی از بخشداران سابق بخش مرکزی بویراحمد خصوصا آقای احمدی کیش وهمچنین ضمن تشکر از استاندار فهیم ،پاک دست، صادق وانقلابی و حسن اعتماد ایشان، از فرماندار انقلابی و جوان و مردمی‌ شهرستان بویراحمد نیز تشکر کرد و گفت: بخش مرکزی بویراحمد پیشانی و شبیه اتاق پذیرایی استان است که همه باید به آن توجه داشته باشند.
وی افزود: تعامل و همفکری با شوراها و دهیاران روستاها و بخش ها را در سیاست های کاری خود دارم.

وی طرح تفصیلی و طرح جامع شهر یاسوج را موارد مهمی دانست که مستقیم در ارتباط با بخش مرکزی هستند و باید در این خصوص اقدامات و گام‌های موثرتری انجام بشود.

وی گفت: با تمام وجود و ظرفیتی که داریم برای حل برخی از مشکلات این بخش بزرگ آماده‌ام.
در پایان حکم بخشداری آقای اکبری تبار توسط مدیرکل سیاسی استانداری تقدیم وی شد.

لازم به ذکر است؛ اکبری تبارمعاون سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی استان
نایب رئیس شورای شهر یاسوج و عضویت ۲ دوره در شورای شهر یاسوج
رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه سپاه فتح
عضو بسیج مهندسین کشاورزی
را در رزومه کاری خود دارد و دارای مدرک کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری می‌باشد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.