برگزاری کارگاه آموزشی داستان‌نویسی ویژه کودکان و نوجوانان در یاسوج
۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱:۲۸
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از برگزاری اولین کارگاه آموزشی داستان‌نویسی ویژه کودکان و نوجوانان در یاسوج خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ «امیرعباس آسمند» از برگزاری اولین کارگاه آموزشی داستان‌نویسی ویژه کودکان و نوجوانان در یاسوج خبر داد و اظهار داشت: این کارگاه آموزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس، با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این کارگاه آموزشی، کودکان و نوجوانان با ویژگی‌های نویسنده و روش‌های نوشتن داستان آشنا می‌شوند، افزود: «سارا شجاعی» از نویسندگان حوزه کودک و نوجوان و از داستان‌نویسان شاخص حوزه دفاع مقدس مدرس این کارگاه خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را ارتقاء فرهنگ کتاب و کتاب‌‌خوانی و استعدادیابی و تربیت نوقلمان برای ورود به دنیای نویسندگی عنوان کرد و متذکر شد: در این کارگاه آموزشی، اصول داستان‌نویسی در خلق یک اثر ادبی آموزش داده می‌‎شود.

آسمند از کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به حوزه نویسندگی خواست جهت شرکت در این کارگاه آموزشی با شماره ۰۹۱۶۵۶۴۶۸۵۶ تماس بگیرند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.