آغاز رسمی جشنواره “نخستین واژه آب” در کهگیلویه و بویراحمد
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
جشنواره نخستین واژه آب در مدارس ابتدایی استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، جشنواره “نخستین واژه آب” با تدارک برنامه هایی از جمله مسابقه نقاشی، کارگاه پرسش و پاسخ و طرح همیار آب با حضور کارشناسان شرکت آب و فاضلاب استان در مدارس ابتدایی استان آغاز به کار کرد.

علی محمد غریبی در این باره گفت: یکی از مهمترین اهداف این جشنواره فرهنگ سازی در خصوص مصرف بهینه آب و ترویج فرهنگ صرفه جویی است.

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا استان گفت: از آنجائیکه مدارس به ویژه در مقطع ابتدایی از کانون های مهم و ارزشمند فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ است، آغاز این جشنواره از مدارس است تا اطمینان پیدا کنیم آموزه های فرهنگ سازی در مصرف مهمترین مایه حیات و زندگی در جامعه به درستی تسری پیدا میکند.

وی گفت: همه ساله و همگام با سایر شرکتهای آبفا سراسر کشور این برنامه را در سطح استان داریم و بحمداله تاثیر خوبی هم در مصرف آب داشته است.

غریبی افزود: دانش آموزان همیار آب، همکارانمان در خانواده ها می شوند و با آموزه هایی که به آنها آموزش داده می شود به همراه کتابچه و کاتالوگ های صرفه جویی با همان نگاه کودکانه، تاثیر قابل قبول فراوانی در ترویج شیوه های صرفه جویی داشته است.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان گفت: آموزش و پرورش در این مسیر همراه و کمک خوبی بوده است و طی توافقاتی نیز که با این نهاد داشتیم از ابتدای امسال و با شروع کلاس ها در صفوف صبحگاهی و کلاس های پرورشی، به دانش آموزان، آموزش هایی در خصوص مصرف بهینه آب داده می شود که قطعاً این برنامه ها نیز در مصرف بهینه آب موثر خواهد بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.