با وجود شرایط تنگناهای مالی در شهرداری، حامی شما و انتظار کسب جام اخلاق را دارم/ تا مرحله خرید تیم فوتبال رفتیم ولی محدودیت‌های قانونی مانع شد
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۶:۴۸
نستهن مقدم در دیدار با تیم فوتسال شهرداری: شهردار شهر یاسوج در دیدار با تیم فوتسال شهرداری یاسوج که عازم مسابقات کشوری است، گفت: بسیار خرسندیم که قبل از این مسابقات در خدمت عزیزان هستیم، ما نیز گوشه ای از کار را گرفته ایم و‌ در تلاش هستیم مشکلات سد راه این تیم را هموار کنیم.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ نستهن مقدم در دیدار با تیم فوتسال شهرداری دکتر نستهن مقدم افزود: به همت خودتان بوده که تا این مرحله پیش آمده اید، از این به بعد مجموعه روابط عمومی در این راه با شما همراهی خواهد داشت، ضمن اینکه در تلاش هستیم روحیه سلامتی و ورزش پایدار بماند.

وی‌ اضافه کرد: دوست داشتیم ما نیز در ادامه تلاش شهرداران گذشته قدم برداشته و تیم فوتبالی هم داشته باشیم، حتی قرارداد با تیم داماش گیلان نیز تا مرحله امضا هم پیش رفت ولی پاره ای از مشکلات و محدودیت های قانونی مانع شد و این اجازه را به ما ندادند.

شهردار شهر یاسوج ادامه داد: عزم ما بر این بود که سراغ تیم فوتبال برویم اما بر خلاف آنچه مخابره و چرخش خبری داشت، این مهم از دست رفت و محدودیت های ایجاد شده اجازه نداد، بااین حال اینبار تلاش شد تیم دیگری حمایت شود و امروز تیم فوتسال شهرداری شور و نشاط را برگردانده و امیدواریم شاهد موفقیت های بیش از پیش این عزیزان در تمام عرصه ها باشیم.

مقدم همچنین گفت: با توجه به نوع کاری که داریم، در تمام حوزه ها امکان ثانیه ای تعلل وجود ندارد و حوزه مطالبه گری زیاد است و فرصت نارسایی نیست زیرا به سرعت بولد می شود، برای اینکه خودمان راضی باشیم و این سلامتی حفظ شود، در قالب تیم های دیگری حتی بانوان این فرصت ایجاد شود تا روحیه ورزش و سلامتی در بین عزیزان و کارکنان وجود داشته و تقویت شود.

وی خاطرنشان کرد: در رشته های مختلف ورزشی حتی فوتبال چمن این قابلیت را داریم که حمایت کنیم، فکر می کنیم تصمیم گیران ورزش های حرفه ای و همگانی بر این باور نیستند که دورهمی برای اول و آخری ایجاد کنند بلکه در صدد تفویت روحیه ورزشی هستند لذا توصیه می کنم برای شما مهم تر از همه کسب جام اخلاق باشد، حتی اگر تیم آخر باشیم باید با آرامش و با وجود بحران و خشکسالی مالی باید با متانت درصدد کسب جام اخلاق باشیم و عزم و نیت بر تیم چابک و با اخلاق باشد و این برای ما مهم است.

 

سجاد بهرامی سرپرست تیم فوتسال شهرداری نیز اظهار داشت: ضمن خداقوت به شهردار و دیگر اعضا، در راستای سیاست شهرداری مبنی بر کارهای فرهنگی و ورزشی، توفیقی که نصیب ما شد تا این خدمت را کنیم.

وی افزود: علارغم مشکلات مالی این فضا را پیش بردیم و جناب مقدم شرایطی فراهم کردند که با وجود مشکلات مالی این تیم حمایت شود و سر پا بماند.

بهرامی تصریح کرد: تمرینات فشرده ای داشتیم و هرچند روی این را ندارم که بحث مسایل مالی را پیش بکشیم زیرا از شرایط مالی شهرداری اطلاع داریم، اما انتظار همراهی و مساعدت بیشتری داریم تا گام های مستحکم تری برداریم و در مسابقات پیش رو بهتر عمل کنیم.

رحمت‌الله تیموری بازیکن تیم فوتسال شهرداری یاسوج گفت: به نمایندگی از دیگر اعضای تیم از بابت دغدغه ها و لطف هایی که شما و دیگر مجموعه های شهرداری به دستور شما نسبت به تیم دارید تشکر می کنیم.

وی افزود: هم در تمرین ها پشتیبان تیم بوده اید و هم حمایت های ویژه ای داشته اید، حداقل کاری که برای جبران می توانیم کنیم این است که اخلاق و منش استان را رعایت کنیم و تمام تلاشمان را کنیم که در تورنمنت ها دست و پا بسته نباشیم و تلاشمان را برای جبران زحمات شما و مجموعه شهرداری بکار گیریم.

وی اذعان داشت: وقتی مجموعه تیم می بینند که برای ایاب و ذهاب آنها را حمایت میکنید بسیار خرسند هستند و جای تفدیر دارد، امید که بتوانیم زحمات شما و این مجموعه خدوم را جبران کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.