بازدید حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی از بقعه متبرکه امامزاده بی بی زهرا خاتون روستای کره
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه حجت‌الاسلام سیادت امام جمعه محترم پاتاوه از فعالیت های عمرانی در بقعه متبرکه امامزاده بی بی زهرا خاتون سلام الله علیها روستای کره شهرستان دنا بازدید بعمل آورد و از خدمات صورت گرفته در این بقعه متبرکه تقدیر و تشکر بعمل آورد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: خداوند قلب انسان‌هایی که دوست دارد را به سمت قبور ائمه اطهار(ع) و امامزادگان معطوف می‌کند در واقع این یک توفیق الهی است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حضور در حرم مطهر امامزادگان یکی از عوامل تقرب الهی است گفت: این امر دلیلی بر اثبات مودت واقعی زائران به پیامبر اکرم(ص) نیز هست.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی خدمت به حرم مطهر امامزادگان و سایر بقاع متبرکه را خدمت به قرآن توصیف کرد وگفت: از آنجا که قرآن و عترت از هم جدا ناشدنی هستند خدمت به آستان امامزادگان در حقیقت خدمت به قرآن کریم است که امیدواریم با درک این حقیقت عظیم، خداوند توفیق خدمات بهتر و روزافزون را به ما اعطا بفرماید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه زیارت قبور صلحا در آموزه های دینی بسیار سفارش شده است، گفت: در حدیثی از امام صادق(ع) در صفحه ۳۵۹ از جلد ۷۴ کتاب «بحارالانوار» آمده است: «مَنْ لَمْ یَقْدِرْ عَلَی زِیَارَتِنَا فَلْیَزُرْ صَالِحِی مَوَالِینَا یُکْتَبْ لَهُ ثَوَابُ زِیَارَتِنَا؛ هر کس نتواند به دیدار ما آید، دوستان صالح ما را دیدن کند که ثواب زیارت ما برایش نوشته شود».

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت های شبانه روزی طهمورث نصرتی مسئول دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان دنا در این بارگاه مطهر تقدیر و تشکر بعمل آورد.

در این بازدید یک روزه حجت‌الاسلام قاسم مومنی شاد معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد ،طهمورث نصرتی مسئول دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان دنا ، رامین چرومی روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در معیت امام جمعه محترم شهر پاتاوه و مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید حضور داشتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.