فوتبال کهگیلویه و بویراحمد؛ با خداداد و بی خداداد/عضو هیئت رئیسه فدراسیون برای استان خودش چه کرد؟
۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
بعد از حضور خداداد افشاریان در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بود که همگان می پنداشتند که می‌توان با استفاده از چنین جایگاهی فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد را متحول کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های مستعد در رشته ورزشی فوتبال به شمار می رود که در طول سالیان اخیر بازیکنان بزرگی را به فوتبال ایران تحویل داده است.

این استان تیم‌های بزرگی همچون صنعت نفت گچساران، بابک و زاگرس گچساران و عمران و شهرداری یاسوج و اتحاد قلعه رئیسی و ابوذر باشت و استقلال و پرسپولیس دهدشت را داشته و در جای جای استان که بنگریم آکنده از استعدادهای برتر فوتبالی است که کمتر توجهی به آنها شده است.

شهرستان گچساران یکی از شهرستان‌های فوتبال خیز جنوب ایران به شمار می رود که وقتی نامی از فوتبال جنوب ایران بیاوریم بی‌درنگ به فوتبال گچساران خواهیم رسید با بازیکنان بزرگی مثل دره‌شوری و احمدزاده و شش بلوکی و این اواخر غریبی و رشید مظاهری که در طول تاریخ فوتبال ایران امتحان خود را در مقابل تیم های بزرگی همچون استقلال و دارایی و پرسپولیس و سایر تیم‌ها نشان داده‌اند.

اما پس از آن و در دهه اخیر تیم فوتبال شهرداری یاسوج توانست نام استان کهگیلویه و بویراحمد را در فوتبال ایران پرآوازه کند تیمی که بزرگترین تیم های فوتبال کشور را در استادیوم پیر و فرتوت و البته فرسوده شهر یاسوج با شکست مواجه کرد و هنوز خاطره صحبت های پسر بچه یاسوجی را بر روی پل عابر پیاده این شهر مشرف بر ورزشگاه تختی در روز بازی بزرگ با تراکتور تبریز در گوش خود داریم که به خبرنگار برنامه نود می‌گفت «پل الان می‌رمبه».

به گزارش پیوارنیوز؛ فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در صورت حمایت مسئولان و در صورت وجود یک مدیریت دلسوز و آگاه در راس هیئت فوتبال می تواند از وضعیت فعلی خارج شود.

چند شب پیش در یکی از برنامه‌های تلویزیونی دیدیم که چه بلایی بر سر فوتبال برخی استان‌های کشور رفته است برای مثال در فوتبال خراسان رضوی که یکی از مهدهای فوتبال ایران به شمار می رفت و تیم فوتبال ابومسلم همواره بر تارک فوتبال ایران می درخشید اما این استان اکنون در رده‌های مختلف فوتبال کشور نماینده‌ای ندارد در حالی که اصولی رئیس هیئت فوتبال خراسان در حال حاضر یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به شمار می‌رود.

 

در این سوی قضیه خداداد افشاریان رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد نیز یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و البته در راس یکی از کمیته‌های مهم و اثرگذار یعنی کمیته داوران فدراسیون فوتبال قرار دارد.

بعد از حضور خداداد افشاریان در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بود که همگان می پنداشتند که می‌توان با استفاده از چنین جایگاهی فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد را متحول کرد اما تاکنون و به هر دلیل تحرکی در فوتبال استان بعد از حضور افشاریان در راس فدراسیون فوتبال را شاهد نبوده‌ایم و همین موجب شده تا اهالی فوتبال کهگیلویه و بویراحمد تقریباً از این وضعیت ناامید شوند.

هرچند خداداد افشاریان یکی از سرمایه های فوتبال کهگیلویه و بویراحمد و به عبارتی شاخص‌ترین فرد فوتبالی این استان در یکی دو دهه اخیر به شمار می‌رود اما او هرگز نتوانسته از عنوان خود برای کمک به رفع مشکلات فوتبال استان استفاده کند.

اما اکنون و طی روزهای آینده شاهد برگزاری مجمع انتخاباتی فوتبال در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود که باید به دلسوزان فوتبال و آنهایی که حق رای دارند یک تصمیم تاریخی برای فوتبال استان بگیرند.

فوتبال کهگیلویه و بویراحمد که اکنون به غیر از یک پوسته چیزی از آن باقی نمانده و نمی توان با این وضعیت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد را به جلو هدایت کرده و حرکت داد.

هرچند خداداد افشاریان در میان همه کاندیداهای احتمالی که برای حضور در انتخابات نام نویسی خواهند کرد اسم و رسم دارتر است اما در صورت ادامه کار خداداد افشاریان در این هیئت و همین روند کنونی نباید به آینده فوتبال کهگیلویه و بویراحمد خوش‌بین باشیم.

از گوشه و کنار شنیده می شود که افرادی برای انتخابات هیئت فوتبال استان خود را آماده کرده اند که می بایست این افراد برنامه خود را برای آینده ارائه دهند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.