اطلاعیه ها

اولین «گفتاورد ملی نخبگان» در پهنه خلیج فارس برگزار می‌شود طرح شمیم خدمت در استان کهگیلویه و بویراحمد کلید خورد برگزاری همایش بزرگداشت مقام امامزادگان و بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد پیام تسلیت مدیر کل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری درپی درگذشت سرپرست سابق شهرداری یاسوج شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سد خرسان خیر، سد آبریز بله / محسنی‌اژه‌ای: با اختلاف‌نظر در خصوص سدها به هیچ نقطه مطلوبی نخواهیم رسید / اگر مسئولان قول دهند در زمینه سد آبریز به یک جمع‌بندی مطلوب برسند من نیز از آن دفاع خواهم کرد دشمن به‌دنبال کاهش دلبستگی نسل جدید به ارزش‌های انقلاب است/حفظ شأن والای روحانیت ضروری است موضوع «حل اختلاف» را به متن مردم، مجالس، آموزش و پرورش ببریم/لازم است ترتیبی اتخاذ شود که مقوله حل اختلاف ، منحصر به اقدامات شورای حل اختلاف نشود بازدید میدانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از روند تکمیل ساخت ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دنا

دیدار مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد با رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
در راستای هفته منابع طبیعی وطرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت صورت گرفت؛ مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان با رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان دیدار کردند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان به همراه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی وآبخیزداری استان در راستای هفته منابع طبیعی وطرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت با رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان دیدار کردند.

در این جلسه حجت السلام والمسلمین عبودی افزود؛بهار نشانه ای از قدرت خداوند است و همه باید در حفظ طبیعت که نشانه ای روشن از خلقت بی نظیرخداوند است تلاش کنیم و این نیازمند یک فرهنگ سازی عمومی است.

حجت السلام والمسلمین عبودی بیان داشت: توجه به کارهای بسیار شایسته ای که در عرصه منابع طبیعی و جنگل در استان انجام شده لازم است آگاهی و فرهنگ سازی مردم در خصوص حفظ و حراست از منابع خدادادی بیش از گذشته انجام شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان گفت ؛ما به عنوان نهاد امام جمعه نگران بحث منابع طبیعی هستیم و گاهی اوقات یک درختی رو که افتاده ناراحت میشیم چون آینده در این زمینه اگه پیش گیری نکنیم دچار آلودگی میشویم ایران هفتمین کشور سازنده آلودگی و گاز مخرب است و ما باید در یک بخش هایی مثل جنگل و درخت کاری بیشتر سرمایه گذاری کنیم.و انتظار میرود تمام دستگاه های اجرایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد پای کار بیایند همکاری کنند .

حجت اسلام والمسلمین عبودی افزود؛در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت ائمه جمعه شهرستان ها درجهت فرهنگ‌سازی و تبلیغ منابع طبیعی خدادای از تریبون امام جمعه با مردم صحبت کنند تا مردم در این طرح حضور فعال تری داشته باشند.

در ادامه این جلسه سعید جاوید بخت مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان افزود؛باتوجه به اینکه طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت متعلق به مردم است از تمامی ائمه جمعه درسطح استان و شهرستان های تابع خواستار ترویج فرهنگ و اهمیت منابع طبیعی به معارف عمومی از طریق ائمه جمعه شد.

وی ضمن تاکید بر وجود عزم ملی برای کاشت یک میلیارد درخت در ایران اظهار داشت: کاشت یک میلیارد درخت را یک حرکت اجتماعی است و نقش آفرینان اصلی این اقدام‌سرمایه‌های اجتماعی هستند. درختکاری یک کار عام المنفعه است و آثار و منافع حاصله از آن به همه مردم برمی گردد.

جاوید بخت افزود؛استان کهگیلویه و بویراحمد در  طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت از سال۱۴۰۲تا سال۱۴۰۵پیش بینی شده ۱۵میلیون نهال تولید وکاشت شود ودر سال  ۱۴۰۲با توجه به ظرفیت های موجود در استان تعهد کردیم  ۲میلیون نهال تولید وکاشت کنیم.

در پایان این جلسه حجت الاسلام شیخ مرتضی جاوید مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان روز شمار هفته منابع طبیعی را تشریح کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.