معارفه رسمی مدیرعامل آبفا کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد/درخواست صالحی از مدیران ارشد آبفا ایران
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
جلسه مجمع عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و با حضور سهام‌داران و معاونین، مدیران ستادی و تعدادی از مدیران امور آبفا برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛در ابتدای این جلسه امید صالحی گفت: یکی از مشکلات جدی که در استان و به ویژه مناطق سردسیر و پر آب با آن روبرو هستیم، پیش بینی نشدن زیرساخت‌های لازم به خصوص ساخت مخازن ذخیره آب است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان گفت: ما در اینجا منابع آبی داریم اما به دلیل عدم تناسب ظرفیت مخازن و منابع آب با جمیعت، شاهد برخی قطعی ها در استان هستیم.

وی افزود: یکی از برنامه های ما برقراری تناسب منابع و زیرساخت ها است، برای رفع این چالش خصوصاً در حوزه عمرانی نیاز به همراهی مالی بیشتری در توسعه زیرساخت‌ها است.

امید صالحی خاطر نشان کرد: در استان مشکلاتی در حوزه مالی و عمرانی وجود دارد که برای همه این موارد برنامه هایی تدارک دیده ایم و به صورت مستمر پیگیر عملیاتی شدن آنها هستیم، باید آوار برداری شود و این بدون شک کمی زمانبر است.

در ادامه این جلسه معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آبفا کشور گفت: این استان از نظر منابع آبی ضعیف نیست، اینجا به نوعی تأمین کننده آب استان های همجوار هم هست، نباید اینجا شاهد قطعی و کمبود آب به ویژه در حوزه های سردسیری آن باشیم.

مسعود خشائی اظهار داشت: یکی از دلایل حضور بنده علاوه بر برگزاری مجمع عمومی شرکت آبفا استان، معارفه رسمی آقای امید صالحی است.

وی افزود: گزینه های زیاد و خوبی در استان بود که از همه برنامه گرفتیم اما در نهایت جمع بندی ما آقای امید صالحی شد. این انتصاب بر اساس بررسی ها و الزامات از سوی مسئولین صورت گرفت.

خشائی بیان کرد: از زمان مدیرعامل جدید شاهد تدوین برنامه های منطقی و رو به جلویی بودیم، باید همه همکاران با این برنامه ها همراهی کنند تا شاهد خدمات خوبی در حوزه آب و فاضلاب به مردم استان باشیم.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آبفا کشور گفت: مسئولیت ها یک عنوان قراردادی برای خدمت به مردم است، باید با همین نگاه به آن نظر و هدف هم توسعه و بهبود روزافزون خدمات به مردم باشد.

خشائی از ضرورت بهبود آبرسانی به مردم گفت و افزود: اولین استفاده کننده از محصولمان ارزشمندمان خودمان هستیم، اگر آب کم باشد خودمان لطمه می‌بینیم و اگر تولید آب مطلوب باشد خود و همنوعانمان در رفاه هستیم، پس در خدمت برای بهبود زیرساخت های آب و فاضلاب کم نگذارید.

وی در خصوص آب صنایع هم گفت: هزینه استفاده از آب شرب برای صنایع را بالا بردیم که ضمن حفاظت از منابع ارزشمند آب، زمینه استفاده مناسب از پساب فاضلاب به درستی ایجاد شود.

خشائی خاطر نشان کرد: اقدام دیگر در حراست از منابع حیاتی آب شرب، الزام شهرداری ها به استفاده از پساب است، در این استان نیز حتماً این مسأله مهم را با استاندار بررسی می کنیم که عملیاتی شود.

وی به درخواست مدیرعامل شرکت آبفا برای افزایش و حمایت های مالی از پروژه های آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: با توجه به شرایط خاص و توپوگرافی، سهم اعتبارات آبفا این استان را ویژه تر دیدیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا، در حاشیه برگزاری جلسه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت آب و فاضلاب، امید صالحی رسماً بعنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب و از زحمات اسفندیار برخه؛ مدیرعامل سابق این شرکت قدردانی گردید.

مدیرعامل سابق آبفا استان نیز در این مراسم گفت: بی‌سابقه ترین اعتبارات را در ۱۴۰۰ داشتیم.اعتبارات ۲۱۷ میلیارد تومانی محرومیت زدایی خیلی از مشکلات روستاهای استان را حل کرد.

اسفندیار برخه بیان کرد: موجودی انبارهای ما صفر بود اما توانستیم ۳۷ میلیارد تومان خرید در سال ۱۴۰۰ داشته باشیم که ما را کمک بسیاری کرد.

وی گفت: اعتبار سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی هم کمک خوبی کرد، ۲۲۰ میلیارد تومان در سفر برای آب یاسوج مصوب شد، حدود ۵۰ میلیارد جذب شد و توانستیم حدود ۳۶ کیلومتر اصلاح و توسعه داشته باشیم.

برخه گفت: تصفیه خانه فاضلاب شهر چرام بعد از چند سال رکود وارد فاز عملیاتی شد و تزریق منابع ۲۰ میلیاردی در سال گذشته از محل سفر ریاست جمهوری موجب پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی آن شده است و تخصیص پیش بینی شده ۲۰ میلیاردی سال ۱۴۰۲ نیز پیشرفت بیشتر این پروژه مهم را موجب می شود. تصفیه خانه آب یاسوج نیز از محل اعتبارات تنش آبی، پول خوبی گرفت و فاز نخست آن در آستانه افتتاح نهایی قرار گرفت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.