هدیه ویژه شرکت مخابرات ایران به شهر چرام
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
در دیدار با سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد با شهردار چرام‌صورت گرفت: سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد با حضور عبدالرحمن توفیقیان فرماندار شهرستان چرام واعضای شورای شهر در شهرداری چرام باحمزه بازی شهردار این شهر دیدار و گفتگو کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوار نیوز
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “پیوارنیوز” در این دیدار صمیمی سید محمد هادی امیری ضمن تقدیر و تشکر از حمایت ها و همراهی شهردارچرام به ضرورت تجهیز شهر به فیبر نوری اشاره کرد و گفت ؛مخابرات منطقه در راستای تامین امنیت و ایجاد یک شهر هوشمند وطی انعقاد این تفاهم نامه نقطه به نقطه شهرچرام را با همراهی شهرداری به فیبر نوری تجهیز نماید.

سید محمد هادی امیری گفت؛ فیبر نوری ، نگهداری وپشتیبانی آن به صورت رایگان توسط مخابرات انجام و حفاری در مسیرهای مصوب شده توسط شهرداری صورت می گیرد.

 

عبدالرحمن توفیقیان فرماندار شهرستان چرام ضمن تقدیر و تشکر از توجه ویژه مخابرات منطقه به شهرستان چرام گفت ؛خوشبختانه در طول روزهای گذشته مدیر مخابرات منطقه دو مرتبه به این شهرستان سفر نموده و مشکلات ارتباطی را از نزدیک رصدنمودند و این بازدیدها نمونه عینی یک مدیر جهادی ،انقلابی ومیدانی است.

عبدالرحمان توفیقیان افزود؛ در نشست اول مقرر گردید جهت ارتقاء امنیت و توسعه ارتباطی شهر چرام نصب دوربین های مدار بسته در سطح شهر انجام گیرد و خوشبختانه مخابرات به مدد شهرداری آمد و امروز این حضور نشان از همت مخابرات منطقه نسبت به تجهیز شهر چرام به پایش تصویری است.

انتهای متن/

 

فرماندار چرام در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مهندس مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به جهت توجه به شهرستان های کم برخوردار ازجمله شهرستان چرام گفت: امیدوارم با مساعدت مدیران بالادستی و مخابرات منطقه بخش اعظمی از شهر به فیبر نوری مجهز تا اماکن تجاری و مسکونی بتوانند از نعمت اینترنت پرسرعت بر بستر فیبر نوری برخوردار شوند.

 

براساس همین گزارش؛ حمزه بازی شهردار چرام در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از سرپرست مخابرات منطقه گفت؛ یکی از آرزوهای دیرینه اعضای شورای شهر و شهرداری تجهیز شهر به فیبر نوری است وانعقاد این تفاهم نامه گامی است مثبت تا این مهم تحقق یاید و ان شاءالله بتوانیم با اجرای فیبر نوری در سطح شهر به کاهش مشکلات وآسیب های اجتماعی کمک کنیم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.