دامنه خدمات بنیاد علوی به تمام مناطق استان گسترش یابد
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۴۲
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار داریم که بنیاد علوی خدمات‌رسانی به تمام مناطق استان را در دستور کار قرار دهد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛سید احسان عسکری در نشست بررسی طرح های بنیاد علوی در استان بر لزوم گسترش خدمات بنیاد علوی به دیگر نقاط استان تاکید کرد و گفت: از ظرفیت بنیاد علوی برای توسعه استان بیشتر استفاده شود و نقاط هدف برای ارائه خدمات این بنیاد مشخص شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: بنیاد علوی طرح‌های بزرگی در این استان اجرا کرده و نیازمند تمرکز بیشتر بنیاد بر روی طرح‌های مناطق محروم استان هستیم.

وی ادامه داد: برای محرومیت‌‌زدایی از مناطق محروم استان به همت بنیاد علوی نیازمند همکاری تمام ادارات کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی و تمرکز روی آنها در کنار کارهای اقتصادی را ضروری دانست و عنوان کرد: این مهم توسعه اقتصادی و معیشتی را به دنبال خواهند داشت.

عسکری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: بنیاد علوی به عنوان نهاد حامی مستضعفان بهتر است در همه نقاط محروم استان به منظور خدمت‌رسانی حضور داشته باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: مجموعه های منتسب به مقام معظم رهبری در فعالیت های عمرانی، جهادی، اقتصادی و فرهنگی پیشگام هستند و باید بدون محدودیت در همه مناطق مختلف استان حضور پیدا کرده و فرصت تلاش موثر و کارآمدی را به اثبات برسانند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری به طرح‌های عام المنفعه با مشارکت بنیاد علوی در استان اشاره و عنوان کرد: در کنار پروژه‌ها و طرح‌های اقتصادی در برنامه های طرح آبادانی پیشرفت طرح های دیگری مانند احداث و تجهیز مدارس و راههای روستایی توسط بنیاد علوی دیده شده است.

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با هدف توانمندسازی در بخش‌های اقتصادی، فرهنگی، سلامت، عمران و اشتغال فعال است اظهار داشت: بنیاد علوی اکنون در حوزه های زیرساختی مانند احداث جاده، آبیاری نوین، درمانگاه و راه‌های روستای فعالیت می‌کند.

عسکری ادامه داد: در شرایط کنونی این حرکت‌های جهادی زمینه‌سازی تحول در نظام اقتصادی خواهد بود و باید با قوت و قدرت بیشتر فعالیت های جهادی بنیاد علوی توسعه پیدا کند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.