نشست مشترک معاون سواد آموزی استان با مدیر کل بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
این دیدار با حضور معاون سواد اموزی اداره کل آموزش و پرورش و مدیر کل بهزیستی استان، معاون اجتماعی بهزیستی و جمعی از کارشناسان هر دو نهاد جهت رویکرد گسترش سواد آموزی برای جامعه هدف بهزیستی در دفتر مدیریت بهزیستی استان برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛سیدحمزه باقری نژاد معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان با گلایه از بی توجهی به تفاهم نامه سال های گذشته با این اداره کل گفت: با توجه به روحیه مطالبه گری و پیگیری که از مدیریت جدید اداره کل بهزیستی استان  بعنوان عضو اصلی شورای  پشتیبانی سواد آموزی استان سراغ داریم ؛ امیدواریم در کنار سایر خدمات خود به جامعه هدف؛ جهت افزایش سواد به همراه مهارت آموزی مناسب با وضعیت افراد هدف، استقبال نماید و دستور همکاری اختصاصی در این زمینه را صادر نمایند.

وی افزود: در کنار جامعه هدف و تحت پوشش بهزیستی چه زنان بی سرپرست و چه مدد جویان تحت پوشش که ظرفیت و شرایط تحصیل را داشته باشند ، بهزیستی میتواند با اهرم های تشویقی آنها را راغب به سواد آموزی نماید.

وی عنوان کرد:در کنار این قشر ما در سطح شهر کودکان کار را داریم که این معضل ضمن آنکه چهره شهر را ناخوشایند می نماید ، می تواند معضلات دیگری را در پی داشته باشد، که نیاز هست بهزیستی با همکاری با نهاد های مسئول در این زمینه با سامان دادن این قشر و حمایت از آنها زمینه آموزش آنها را فراهم نموده تا بتوانیم با همکاری و همگامی در زمینه سواد آموزی و آموزش درسی و مهارتی اقدام نماییم.

باقری نژاد استفاده از همه ظرفیتها برای شناسایی و جذب بی سوادان و کم سوادان و نیز بازماندگان از تحصیل بهزیستی استان را امری باارزش خواند و افزود:  پیشنهاد حوزه سواد آموزی برای نهادهای حمایتی خصوصا جامعه هدف بهزیستی و گروه هایی که قابلیت آموزش داشته باشند؛ راه اندازی  یک مرکز یادگیری مشارکتی که سایر هزینه های  مربی و  هزینه کتاب بر عهده حوزه سواد آموزی و جانمایی فضایی جهت برگزاری کلاس ها بر عهده بهزیستی باشد.

مدیرکل بهزیستی استان هم دراین نشست گفت:سازمان بهزیستی در زمینه سواد آموزی جامعه هدف، هرکمکی  انجام دهد درواقع کمک به خود کرده  و کمترین نتیجه آن را می توان در دریافت درست راهنمایی های ما توسط جامعه هدف دانست  که می تواند بخش زیادی از مشکلات ما را حل نماید.

آریا از معاونت و کارشناسان مربوطه خواست تا علاوه بر تعامل مستمر با حوزه سواد آموزی آموزش و پرورش استان؛  مطابق شیوه های تسهیل گری و مواردی که بهزیستی استان بتواند کمک کند ،  علی رغم محدودیت های اعتباری و جامعه هدف گسترده اقدام نماید.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.