۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷

به گزارش پیوارنیوز/ حجت‌الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی‌نیک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج با اشاره به 23 صفر روز اربعین حسینی اظهار داشت: این روز در فرهنگ شیعه اهمیت زیادی دارد به گونه‌ای که مسلمانان کشورهای مختلف دنیا به‌ویژه شیعیان برای زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا به سوگواری می‌پردازند. وی عنوان کرد: اربعین حسینی […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز/ حجت‌الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی‌نیک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج با اشاره به 23 صفر روز اربعین حسینی اظهار داشت: این روز در فرهنگ شیعه اهمیت زیادی دارد به گونه‌ای که مسلمانان کشورهای مختلف دنیا به‌ویژه شیعیان برای زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا به سوگواری می‌پردازند.

وی عنوان کرد: اربعین حسینی در سال‌های اخیر با گسترش هر ساله با آغاز پیاده‌روی سالانه و حضور گسترده مردم جلوه دیگری پیدا کرده و به یک کنگره و همایش جهانی تبدیل شده که نشان دهنده اقتدار و وحدت مسلمانان است.

حکمتی‌نیک با اشره به اینکه مسلمان در این پیاده‌روی پیام نهضت عاشورا را به ملت‌ها و مردم دنیا اعلام می‌کنند، ابراز کرد: اربعین مختص به شیعه نیست بلکه یک موضوع جهانی به شمار می‌رود زیرا مردم نقاط مختلف دنیا با ادیان مختلف در آن شرکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن بیکار ننشسته و برای ایجاد ناامنی در این همایش جهانی اقداماتی انجام داد که به لطف الهی با شکست روبه‌رو شد و یکی از این اقدام‌های دشمن دامن زدن به ناآرامی‌های اخیر مردم عراق بود.

حکمتی‌نیک ادامه داد: علاوه بر شکست این توطئه شاهد هستیم که میزان استقبال مردم از این راهپیمایی نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته و باشکوه‌تر از قبل برگزار شد وتوطئه دشمن اثر گذار نبوده است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: رسانه‌های نظام سلطه همایش بزرگ اربعین را پوشش خبری ندادند و اشاره‌ای به این مهم نداشتند.

حکمتی‌نیک با اشاره به دستگیری روح الله زم سرشبکه سایت و کانال آمدنیوز توسط سازمان اطلاعات سپاه افزود: یک اقدام هوشیارانه و مدبرانه بود که در قالب یک عملیات ترکیبی انجام شد و سرویس‌های جاسوسی غرب از نحوه انجام آن شوکه شدند.

وی با اشاره به اینکه سایت و شبکه آمدنیوز در اغتشاشات و اعتراضات مردمی دی ماه 96 نقش داشت، افزود: روح الله زم از سوی غربی‌ها حمایت می‌شد به گونه‌ای که مورد مراقبت پلیس فرانسه قرار داشت و هم اکنون درخواست مردم شناسایی و برخورد با عوامل همکاری با این شبکه در داخل است.

حکمتی‌نیک با اشاره به گسترش روز افزون فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اظهار داشت: این امر سبب سهولت افزایش فسادها شده و دلیل اصلی آن استفاده نامناسب از این ابزار بوده که وظیفه و رسالت والدین برای تربیت فرزندان خود با این شرایط سنگین‌تر شده است.

انتهای پیام/ط-الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.