تجلیل از برگزیدگان قرآن عترت و نماز شهرستان دنا
۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴
آیین تجلیل از برگزیدگان قرآنی در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآنی دانش آموزان با حضور نفرات برتر در رشته های مختلف این دوره از مسابقات با حضور مسئولان شهرستانی دنا برگزار شد. 
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛پیش از ظهر امروز آیین تجلیل از دانش آموزان رتبه های اول تا سوم مسابقات قرآن، عترت و نماز در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان با حضور امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش، رؤسای ادارات، فرهنگیان و اولیا دانش آموزان برگزار شد. آزاده در این آیین تجلیل، به نقش خانواده‌ها و مربیان در کسب این موفقیت ها اشاره کرد و گفت کسب رتبه های اول تا سوم مسابقات شهرستانی قرآن توسط این دانش اموزان عزیز نشان از تلاش و همت وافر مربیان و حمایت خانواده های این عزیزان در کسب این موفقیت ارزشمند بوده است.

وی افزود، مهمترین رسالت آموزش و پرورش توسعه و ترویج فرهنگ متعالی قرآن است و مسابقات و جشنواره های قرآنی یکی از بهترین زمینه های شکوفایی استعدادهای قرآنی است. مدیر آموزش و پرورش در ادامه گفت، به حول و قوه الهی استقبال بسیار خوبی در این دوره از مسابقات در سطح شهرستان شد. به طوری که ۱۱ هزار و ۶۰۰ نفر دانش آموز ثبت نام اولیه، ۸ هزار نفر در مسابقات سطح مدارس شرکت و آزمون، ۹۰۰ نفر به مرحله شهرستانی و در نهایت ۲۰۱ نفر حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

امام جمعه شهرستان دنا با اشاره به نقش قرآن در زندگی گفت، قرآن کتاب زندگی و سعادت بخش زندگی است و نه تنها در دنیا یک شاخص و امتیاز است، بلکه در آخرت درجات بهشتی را طبق آیات قرآن تقسیم می کنند. یعنی به میزانی که ما در این دنیا از آیات قرآن بهره ببریم در آخرت نیز بهره مند خواهیم شد.

وی گفت اگر زندگی سعادتمندانه میخواهیم قران یک کتاب جامع است، که در آن تمام نیازمندی‌های بشر موجود است.

وی در پایان از آموزش و پرورش خواست دانش آموزان مستعد در زمینه حفظ و قرائت قرآن را برای حمایت های مادی و معنوی معرفی کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.