۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳

حجت الاسلام مظفری گفت: ارتش بصیر است و راه و مسیر را تشخیص داده و طبق راه ترسیم شده از سوی رهبر‌انقلاب حرکت کرده و به هیچ حزب و جناحی وابسته نیست. به گزارش پیوارنیوز/ مسوول عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه یاسوج گفت: دو دیدگاه در خصوص […]

ارسال توسط :
پ
پ

حجت الاسلام مظفری گفت: ارتش بصیر است و راه و مسیر را تشخیص داده و طبق راه ترسیم شده از سوی رهبر‌انقلاب حرکت کرده و به هیچ حزب و جناحی وابسته نیست.

به گزارش پیوارنیوز/ مسوول عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه یاسوج گفت: دو دیدگاه در خصوص ارتش در زمان پهلوی وجود داشت ، یک دیدگاه این ایده بود که باید ارتش منحل شود و دیدگاه دیگر این که ارتش باید برخی از ساختار های آن اصلاح و ادامه پیدا کند؛ این دو دیدگاه  در بین مسلمانان رواج کامل داشت، امام راحل در این خصوص  فرمودند:  ارتش یک نهاد مردمی است و سران آن  فاسد هستند، ارتش باید باقی مانده و برای خدمت به مردم  سازمانی در ارتش در تاریخ  ۲۴ مهرماه ۵۸ به نام  عقیدتی سیاسی شکل گرفت، امام فرمود سازمانی که چنین ساختاری نداشته باشد  من آن را قبول ندارم.

حجت الاسلام مظفری بیان کرد: در شرایط حاضر ارتش دارای خصوصیاتی از از قبیل ولایی بودن است تنها ارتشی که از نائب امام زمان عج دستور میگیرد فقط ارتش جمهوری اسلامی ایران است و ارتشی قرآنی بوده و ۱۰ هزار حافظ قرآن در آن وجود دارد و دارای مقام های گوناگون است، ارتش مردم محور است، نمونه بارز آن در جریان سیل در لرستان و خوزستان بوده، که  سرهنگ ارتشی خم شد تا پیرمردی بر دوش او رفته و سوار بر خودرو شود.

وی افزود: ارتش بصیر است و راه و مسیر را تشخیص داده و طبق راه ترسیم شده از سوی رهبر‌انقلاب حرکت کرده و به هیچ حزب و جناحی وابسته نیست و ۴۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده، در استان ۲۱۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است در زمان جنگ در کنار سپاه و بسیج از مرزها دفاع کرده است.

مظفری بیان کرد: ارتش خودکفا بوده و تمام سلاح های آن در ارتش ساخته میشود و در تمام دنیا سلاح های خود را از بیرون آورده در ارتش ایران  زیر دریایی، هواپیمای جنگی ساخته می شود.

 

انتهای پیام/ط-الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.