لزوم حمایت های ملی برای پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد نیازمند حمایت های ملی است.
ارسال توسط : منبع : پیوار نیوز
پ
پ

به گزارش “پیوارنیوز”  «جهانگیر شاهینی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد امروز در بازدید از پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اظهار داشت: یادمان‌ها و موزه دفاع مقدس مکان‌های مهمی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند و نقش مهمی در انتقال این فرهنگ به نسل جوان دارند.

وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های پیشتاز در دوران دفاع مقدس بوده و نسبت به جمعیت بیشترین اعزام رزمنده را به جبهه‌های نبرد داشته است که این موضوع اهمیت احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را دوچندان کرده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: احداث موزه دفاع مقدس در این استان، حرکت فرهنگی ارزشمندی است که برای پاسداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت شروع شده است.

شاهینی بیان کرد: پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس از بخش‌های مختلفی تشکیل شده و از پروژه‌های بزرگی است که نیازمند حمایت‌های ملی است و باید در سطوح مختلف پیگیری کنیم تا این پروژه را به اتمام برسانیم.

وی ابراز کرد: لازم است اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برآورد دقیقی از پروژه و میزان اعتبار مورد نیاز آن ارائه دهد تا برای تأمین اعتبار آن برنامه‌ریزی صورت گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از تخصیص ۳۰۰ میلیون تومان به دانشنامه دفاع مقدس استان خبر داد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.