پاسخگویی مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد در سامانه ارتباطات مردمی
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷
باحضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ( سامد ) استان: مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) استان ،پاسخگوی برخط مطالبات مردمی شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ مهدی منتظری در حاشیه این برنامه اظهار کرد : حضور مدیران در مرکز سامد و ارتباط تلفنی با شهروندان باعث کاهش مراجعات حضوری و همچنین کاهش زمان رسیدگی به شکایات بوده و در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان موثر و رضایت مندی مردم و مشتریان را در بر خواهد داشت.

وی بابیان اینکه ارائه پیشنهادات و شکایات فرصتی است تا با شناسایی این موارد از طریق شهروندان جهت اصلاح و برطرف کردن آن برنامه ریزی های لازم صورت گیرد تا رضایتمندی مردم افزایش یابد.

گفتنی است مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) استان حاضر و به تماس ها مردمی به صورت برخط پاسخ داد.

در جریان این ارتباط تلفنی مشکلات برخی شهروندان با دستور ایشان بصورت فوری مورد پیگیری قرار گرفت.

لازم بذکر است که سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت با شماره تماس ۱۱۱، پاسخگوی تمامی افراد در هر کجای کشور می باشد و تکریم ارباب رجوع را به عنوان یک هدف دنبال می کند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.