برگزاری اولین جلسه شورای مدیریت شهرداری با اولویت بر وصول درآمدهای پایدار
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
اولین جلسه شورای مدیریت شهرداری با اولویت بر وصول درآمد های پایداربرگزارشد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛سرپرست شهرداری یاسوج دراولین  جلسه کاری خودکه  امروز درشهرداری  برگزارشدپرداخت حقوق پرسنل رامهم ترین دغدغه  وموضوع را در بازده کاری، انگیزه و رغبت نیروها دانست و گفت: این مهم باید سریع محقق شود و مشکلات نیروها باید تامین مالی شود.

سجاد بهرامی شهرداری را بزرگترین نهاد غیر دولتی در مرکز استان معرفی کرد و گفت : مردم از ما خدمت می خواهند و علیرغم مشکلاتی که در حال وجود دارد نمی شود روی کمک دولت حساب کرد .

سرپرست شهرداری یاسوج گفت : این وضعیت موجود در شهر و شهرداری برازنده ما و مردم شهر نیست که برای برون رفت از وضعیت موجود یا حداقل حل کردن برخی از مشکلات نیازمند تلاش عزیزان در حوزه های مختلف به همراه همکاری دیگر سازمان ها هستیم.

بهرامی در این جلسه تاکید کرد : دغدغه اصلی علاوه بر خدمات رسانی به شهروندان باید معیشت کارکنان باشد که می بایست با ایجاد انگیزه و رغبت بیشتر کارکنان همراه باشد .

وی عنوان کرد: تمام تلاش خود را با همکاری مدیران در این راستا خواهم داشت و انتظار می‌رود همه دستگاه‌ هایی که می توانند ورود کنند همکاری لازم را در خصوص وصول مطالبات شهرداری داشته باشند بلکه این امر ميسر گردد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.