واکنش جمعی از خانواده شهدای استان کهگیلویه وبویراحمددر پی انتشار یادداشتی از سوی یکی از رزمندگان
۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
جمعی از خانواده شهدای استان کهگیلویه وبویراحمددر پی انتشار یادداشتی از سوی یکی از رزمندگان واکنش نشان دادند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز ؛در این یادداشت آمده است:

با سلام و صلاوت بر روح پرفتوح امام راحل و شهدای بی ادعای جنگ تحمیلی، همان شهدایی که بدون چشمداشت و طلبی از کسی صرفا برای آزادی میهن و کشور و دین اسلام در راه خدا جهاد کردند.

و سلام و درود بر آزادگان و جانبازانی که در راه دفاع از میهن از جان و جسم خود گذشتند و اکنون ادعایی نداشته و منتی بر کسی ندارند، همان هایی که شرافت و غیرت انسانی خود را اعتبار و آبروی خود می دانند و برای این رشادت و ازخود گذشتگی طلب مزد و پاداش از کسی ندارند به جز خداوند سبحان که فرموده من خود خونبهای آنان هستم.

برگزاری یادواره شهدا یکی از طریق زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهداست و از طرفی حماسه پدخندق برگ زرینی از افتخارات رزمندگان استان شهیدپرور کهگیلویه وبویراحمد است که تا ابد بر تارک روزگار می درخشد.

ما جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران استان بر این باوریم و اعلام می داریم که:

عزت و آبروی شهدای استان با سخنرانی کردن یا نکردن شخصی در یک مراسم یادواره شهدا خدشه دار نشده و نمی شود.

احترام و عزتمندی فرماندهان کنونی و مسئولان کنونی استان و حفظ کرامت و شان و شخصیت ایشان را بر خود واجب می دانیم، چرا که این را از شهدایمان به یادگار داریم.

حضور درمیادین جنگ ترکیبی کنونی را کمتر از جنگ سخت تحمیلی نمیدانیم چراکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی)؛ “جنگ نرم یک عرصه‌ی بسیار وسیعی است و روزبه‌روز هم با گسترش این فضای مجازی  گسترده‌تر می شود و خیلی هم خطرناک‌تر از جنگ سخت است.”

چه بسیار افرادی که توفیق حضور در عرصه جنگ تحمیلی را نداشتند، اما در صحنه های نبرد سوریه جانانه جنگیدند، جایی که عملا شرایط و صحنه نبرد کاملا متفاوت و بعضا با حساسیت های بالایی همراه بود، که نمونه ای از شهدای مدافع حرم را می‌توان شهید محسن حججی دانست.

اگرچه برادری که در متنی نکاتی را خطاب به برخی افراد نوشته بود، شاید خود از افتخارات آن زمان است، اما توجه به این نکته نیز بسیار مثمر ثمر است که واقعا تربیت نسل آینده و سکان داران آینده مسئولیتی کشور نیز در همچین صحنه هایی است و برخی جاها باید هشیارانه تر نکات ما را مطرح کنیم.

بر خود میبالیم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی زیست داریم و خون بهای آن شهدا، آرامش و امنیت فعلی است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.