گسترش همکاری‌های مشترک اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس و صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد
۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
سرهنگ «آسمند» از گسترش همکاری‌های مشترک اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش ” پیوارنیوز ” سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست با مدیرکل صدا و سیمای این استان با تقدیر از عملکرد شبکه «دنا» در حوزه دفاع مقدس، اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سنگ‌تمام گذاشته و امیدواریم این روند در آینده نیز استمرار داشته باشد.

وی به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و صدا و سیما در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره داشت و افزود: همکاری در خصوص تبادل اسناد مربوط به دفاع مقدس و برگزاری همایش‌های مشترک با موضوع دفاع مقدس از مهم‌ترین مفاد این تفاهم‌نامه است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: معرفی تولیدات فرهنگی در صدا و سیما، پوشش خبری مناسبت‌های دفاع مقدس و یادواره ها و مشارکت مؤثر در برگزاری جشنواره‌های ادبی و هنری از دیگر زمینه‌های همکاری صدا و سیما و اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس است.

آسمند خاطرنشان کرد: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد ۱۸ جشنواره ادبی، هنری و فضای مجازی در طول سال برگزار می‌کند که صدا و سیما می‌تواند همکاری و مشارکت خوبی در اجرای این جشنواره‌ها داشته باشد.

وی مشارکت در تدوین و حمایت از آثار سینمایی دفاع مقدس، مشارکت در تولید محتوای دیجیتال و تولید کتب صوتی، حمایت از تولیدات رادیویی با موضوع دفاع مقدس، معرفی کتب تولیدی حوزه دفاع مقدس و مشارکت در تولید فیلم‌های مستند را از دیگر زمینه‌های همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد و صدا و سیمای استان عنوان کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.