بازدید مدیرکل بازرسی نهاد ریاست‌ جمهوری از میز ارتباطات مردمی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد   
۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۱۱
با حضور در محل میز خدمت آموزش و پرورش استان: مدیرکل بازرسی نهاد ریاست‌ جمهوری در محل میز ارتباطات مردمی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد حضور یافت و از نزدیک در جریان روند پاسخگویی به درخواست‌های مردم قرار گرفت.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ امیر رنجی مدیرکل بازرسی نهاد ریاست‌ جمهوری با حضور در محل میز ارتباطات مردمی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از روند رسیدگی به درخواست ها و مشکلات فرهنگیان ودیگر مراجعان بازدید و از زحمات تیم مستقر وزارت آموزش و پرورش تقدیر کرد.

وی در این بازدید ضمن تاکید بر رسیدگی فوری و دقیق به درخواست ها و مشکلات مراجعان تاکید کرد: تمام ظرفیت ها و امکانات برای پاسخگویی و رسیدگی به درخواست ها و مشکلات مراجعین استفاده شود.

در این بازدید قاسم احمدی لاشکی نماینده تام الاختیار وزارت آموزش و پرورش مستقر در اداره کل استان کهگیلویه و بویر احمد گزارشی از نحوه پذیرش و روند رسیدگی به درخواست ها و مشکلات مراجعه کنندگان ارائه نمود.

وی گفت: بیشترین در خواست‌های مردم در زمینه نقل و انتقالات، استخدام و مسایل رفاهی بوده است.

در این بازدید حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز از آمادگی این اداره کل برای خدمت رسانی به مراجعان در کوتاه ترین زمان ممکن خبرداد و گفت: در اولین روز ۳۰۰نفر درخواست‌های خویش را تحویل دادند که در ارزیابی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از ۱۰۰نمره ۹۸گرفت.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.