هیأت اندیشه ورز به عنوان یک اتاق فکر، صاحب نظر در عرصه‌های مختلف جامعه هستند/ خودسازی و شفافیت را در خصوص حوزه کاری ملاک قراردهیم
۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
جلسه هیات اندیشه ورز این اداره در نهمین روز از مردادماه ۱۴۰۲ برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در این جلسه گفت : هیأت اندیشه ورز به عنوان یک اتاق فکر، صاحب نظر در عرصه‌های مختلف جامعه هستند پس از بررسی و نشست ها در خصوص موضوعات مختلف آموزش و پرورش میتوان در زمینه حل مشکلات در این حوزه قدم های بلندی برداشت.

کورش دلشاد افزود : امروزه دشمن بیکار ننشسته و به دنبال تضعیف فرهنگ ما و خصوص ضعف آموزش و انحراف نمودن دانش آموزان ما هستند ، بنابراین ما باید دانش آموز را تمام ساحتی تربیت نمایم چرا که مدیریت آینده جامعه در تمامی سطوح را دانش آموزان امروز برعهده میگیرند.

دلشاد در ادامه بیان نمود : در حوزه عمل باید ورود نمود بسیج فرهنگیان با هم افزایی میتواند بازوی توانمندی در حوزه فرهنگ و آموزش برای آموزش و پرورش باشد.

دلشاد در خصوص امید آفرینی در جامعه تاکید نمود: مدیران و متولیان حوزه های اجتماعی فرهنگی اقتصادی و سیاسی باید قائم به عمل باشند و خود باید خودسازی و شفافیت را در خصوص حوزه کاری ملاک قراردهد.

مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهرستان بویراحمد در این جلسه گفت: امید آفرینی و مبارزه با جو روانی و ناامن نمودن فضای جامعه وظیفه ما را سنگین تر نموده سرگرد دست برز افزود: یادواره شهدای دانش آموزی وشهدای فرهنگیان را  در شروع سال تحصیلی با حضور دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان بویراحمد برگزار می‌نماییم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.