نقش دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در دفاع مقدس تدوین می‌شود
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳
سرهنگ «آسمند» از تدوین نقش دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در دفاع مقدس به منظور درج در دانشنامه استانی دفاع مقدس خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ تفاهم‌نامه همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در راستای ترویج ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه دانشگاهی منعقد شد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این آیین که امروز در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: این تفاهم‌نامه به منظور بهره‌برداری بهینه از امکانات، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مشترک در امر توسعه و ارتقاء مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس و دانشگاه علوم پزشکی منعقد شده است.

وی افزود: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، هنری و ادبی و برگزاری نمایشگاه با موضوع دفاع مقدس، همکاری و تعامل در راستای ارتقاء مراکز فرهنگی و یادمان شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی و برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا، جانبازان و ایثارگران دانشگاه و تجلیل از آنها از مهم‌ترین زمینه‌های مشارکت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه‌اندازی کتابخانه تخصصی دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج می‌تواند نقش بسزایی در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به دانشجویان و جامعه دانشگاهی داشته باشد.

آسمند خواستار جمع‌آوری و ثبت خاطرات کارکنان، پزشکان، پیراپزشکان و اساتید رزمنده دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در قالب تاریخ شفاهی دفاع مقدس با حمایت و مشارکت این دانشگاه شد.

وی به تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس اشاره داشت و تأکید کرد: لازم است برای شناسایی، جمع‌آوری و توصیف و نمایه‌نویسی اسناد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی، به منظور تدوین نقش این دانشگاه در دوران دفاع مقدس و درج در دانشنامه استانی همکاری‌های لازم صورت گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ارائه دو واحد درسی آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، ابراز داشت: این دانشگاه تاکنون همکاری خوبی در ارائه این درس به دانشجویان داشته که امیدواریم این همکاری‌ها استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.