۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴

پویش خدمت به زائران پیاده امام رضا (ع) در ایام پایانی ماه صفر مدتی است که از سوی آستان قدس رضوی اعلام شده و در این راستا تاکنون بیش از ۱۰ هزار نفر برای خدمت به زائران امام هشتم اعلام آمادگی کرده‌اند.           به گزارش پیوارنیوز/ پویش خدمت به زائران پیاده […]

ارسال توسط :
پ
پ

پویش خدمت به زائران پیاده امام رضا (ع) در ایام پایانی ماه صفر مدتی است که از سوی آستان قدس رضوی اعلام شده و در این راستا تاکنون بیش از ۱۰ هزار نفر برای خدمت به زائران امام هشتم اعلام آمادگی کرده‌اند.

آمادگی ۱۰ هزار نفر برای خدمت به زائران پیاده امام رضا (ع)/ ختم هزار دوره قرآن در حرم

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

به گزارش پیوارنیوز/ پویش خدمت به زائران پیاده امام رضا (ع) در ایام پایانی ماه صفر مدتی است که از سوی آستان قدس رضوی اعلام شده و در این راستا تاکنون بیش از ۱۰ هزار نفر برای خدمت به زائران امام هشتم اعلام آمادگی کرده‌اند.

این کار در جاده‌های منتهی به مشهد مقدس خصوصاً جاده نیشابور به شهد انجام می‌شود که در این راستا موکب‌هایی در جاده‌ها برای خدمت‌رسانی راه‌اندازی خواهد شد، البته در این راستا ایستگاه‌هایی هم در سطح مشهد و حرم امام رضا (ع) برای خدمت‌رسانی بهتر طراحی شده است.

پذیرایی، اسکان، اطعام و ارائه خدمات درمانی و پزشکی از جمله این خدمت‌رسانی‌ها است که قرار است توسط افراد داوطلب انجام شود. همچنین در ایام شهادت امام رضا (ع) به جز جمعیت میلیونی زائران چهار هزار هیأت مذهبی هم از سراسر کشور در حرم امام هشتم حضور پیدا می‌کنند.

در ایام پایانی ماه صفر برنامه‌های مختلفی هم برای زائران حرم امام رئوف درنظر گرفته شده که رواق امام خمینی (ره) محور اجرای برنامه‌ها است که طی آن هرشب از ساعت ۲۰:۳۰ برنامه‌های سخنرانی و مرثیه‌سرایی از این مکان آغاز می‌شود، همچنین صوت مراسم در همه صحن‌ها و رواق‌ها پخش می‌شود تا زائران در همه نقاط حرم بتوانند از آن استفاده کنند. البته شبستان‎های مسجد گوهرشاد، خیمه امت، رواق دارالهدایه، دارالحجه، حضرت زهرا(س) و دیگر اماکن متبرکه برنامه عزاداری و سخنرانی دایر است.

ختم هزار دوره کل قرآن کریم با عنوان «ختم تلاوت نور» از جمله برنامه‌های این ایام است که طی آن علاقه‌مندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت‌‌‌ ۸ الی ۱۴ و عصرها از ساعت‌‌‌‌ ۱۶ الی ۲۰ به واحد ختم تلاوت نور اداره علوم قرآنی حرم مطهر واقع در صحن جمهوری اسلامی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ط-الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.