کتاب «وقتی تو نیستی» در یاسوج به چاپ رسید
۰۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
مدیرکل حفظ آثار ونشرارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد؛ سرهنگ «آسمند» از چاپ کتاب «وقتی تو نیستی» نوشته «ابوالقاسم اکبریان» در یاسوج خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از چاپ کتاب «وقتی تو نیستی» خبر داد و اظهار داشت: این کتاب مجموعه داستان‌های کوتاه از زندگی برخی از شهدای مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور است که به قلم «ابوالقاسم اکبریان» به رشته تحریر درآمده است.

وی افزود: کتاب «وقتی تو نیستی» در ۱۶۰ صفحه و شمارگان ۲۰۰ جلد توسط انتشارات «مارون» و با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به چاپ رسیده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این کتاب، داستان‌هایی کوتاه از زندگی شهیدان «ماجد گچی»، «عیسی خدری»، «شعبانعلی عفیفه»، «احمد مجوف»، «ابوالفضل نوری»، «کمال‌الدین کامروا»، «رجبعلی افسری»، «هاشم ساجدی» و «هدایت‌الله طیب» به رشته تحریر درآمده است.

آسمند خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۰ عنوان کتاب با موضوعات داستان، نمایشنامه، زندگینامه، کودک، تاریخ شفاهی و پژوهش در حوزه دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.