بازدید رئیس مرکزآموزش فنی و حرفه ای ازکارگاه محیط واقعی کار تعمیرگاه برادران محمدی
۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران یاسوج با حضور در محل اجرای طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار از کارگاه رشته ماشین آلات صنعتی سبک‌ و سنگین ضمن تقدیر از مجریان طرح از روند اجرای آموزش در محیط واقعی کار بازدید کردند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ محبوبه رحیمی به همراه زهرا ابراهیمی ،کارشناس آموزش جهت سرکشی و بررسی مسائل و مشکلات آموزشی از کارگاه محیط کار واقعی بازدید کردند.

وی افزود: یکی از سیاست های آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مشارکت بخش خصوصی در جهت تقویت وارتقاء سطح مهارت متقاضایان آموزش دیده در مراکز آموزش فنی و حرفه ای است و با توجه به اهمیت موضوع اشتغالزایی چندین محور را در برنامه‌های خود قرار داده است كه می‌توان به طرح مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی اشاره كرد.
رحیمی با تاکید بر ضروری بودن آموزش مهارت آموزی در محیط کار واقعی اظهار داشت: هدف از طرح مهارت‌آموزی کار در محیط واقعی کار، یادگیری عملی و کاربردی مهارت‌های آموزشی، آشنایی با محیط کسب و کار واقعی، افزایش خودباروری مهارت‌آموزان، حفظ مشاغل فعلی و سنتی، جذب نیروی کار ماهر برای تولیدها و بنگاه‌های اقتصادی و کاهش هزینه‌های آموزش برای دولت و متقاضیان می باشد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران یاسوج با اشاره به تجربه اندوزی متقاضیان طرح محیط واقعی کار تصریح کرد: ۳ نفر از کارآموزان کارگاه آموزشی رشته ماشین آلات صنعتی سبک‌ و سنگین به مدت ۳۰۰ ساعت در دو شیفت صبح و عصر با معرفی‌نامه مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران یاسوج درکارگاه مکانیکی برادران محمدی در روستای سرابتاوه یاسوج در حال آموزش هستند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.