۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۲

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرداریهای استان با الگوپذیری از جشنواره دیوار نگاری، به زیباسازی و اجرای دیوار نگاره های مطلوب توجه داشته باشند. به گزارش پیوارنیوز/ حسین کلانتری  در حاشیه بازدید  از روند اجرایی نخستین جشنواره ملی دیوارنگاری در یاسوج افزود: تلاش برای ماندگاری فرهنگ غنی و عظیم مردم استان و به تصویر کشیدن بخشی […]

ارسال توسط :
پ
پ

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرداریهای استان با الگوپذیری از جشنواره دیوار نگاری، به زیباسازی و اجرای دیوار نگاره های مطلوب توجه داشته باشند.

به گزارش پیوارنیوز/ حسین کلانتری  در حاشیه بازدید  از روند اجرایی نخستین جشنواره ملی دیوارنگاری در یاسوج افزود: تلاش برای ماندگاری فرهنگ غنی و عظیم مردم استان و به تصویر کشیدن بخشی از هویت و فرهنگ مردم و در معرض دید عموم قرار دادن، حرکتی مناسب و تاثیر گذار است.

وی بیان داشت: یکی از اهداف این جشنواره توجه ویژه به مبلمان شهری، ایجاد نشاط و طراوت در جامعه، زیباسازی و ارتقای کیفی جلوه های بصری است.

استاندار اظهار داشت: در فضای شهری عوامل مختلفی هویت بومی یک شهر را ترسیم می کند که در میان این عوامل هنرهای شهری چون دیوارنگاری، گرافیک محیطی و مبلمان شهری نقش مهمی را در ارتقای زیبایی شهر ایفا می کنند.

کلانتری افزود: سلامت روانی مردم، تحت تأثیر فضای محیط اطرافشان قرار دارد و این تأثیر پذیری در محیط های باز همچون فضای شهری نیز وجود دارد.

در نخستین جشنواره ملی دیوار نگاری استان، ۳۷۹ اثر از ۸۸ هنرمند برجسته کشوری ارائه شده است.

این جشنواره از سوی شهرداری یاسوج و مشارکت حوزه هنری استان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ط-الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.