کهگیلویه وبویراحمد در وضعیت نگران کننده کرونا/ قربانیان کووید ۱۹ همچنان درحال افزایش
۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶
دکتر پرویز يزدان‌پناه گفت: در بیست و هشتمین روز از تیرماه، 200 بیمار در بیمارستان های استان بستری و تحت درمان اند که از این تعداد 82 نفر مبتلای قطعی هستند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان به ۳۹ نفر خبر داد و گفت: امروز متاسفانه یک مورد فوتی ۷۰ ساله گزارش شد، این جان باخته دارای بیماری زمینه ای قلبی و عروقی بود.

دکتر پرویز يزدان‌پناه گفت: در بیست و هشتمین روز از تیرماه، ۲۰۰ بیمار در بیمارستان های استان بستری و تحت درمان اند که از این تعداد ۸۲ نفر مبتلای قطعی هستند.
وی با اشاره به اینکه ۱۰ بیمار كرونايي نیز در بخش آی سی یو بيمارستان‌هاي استان بستري مي باشند، عنوان کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۱۹۱۸ مورد گزارش شده است.
دکتر يزدان‌پناه اظهار داشت: امروز نیز جواب ۲۳۱ نمونه را از آزمایشگاه تشخیصی مولکولی یاسوج دریافت نمودیم که بيشترين درصد موارد مثبت در شهرستانهاي بويراحمد( ٢٥ درصد)، كهگيلويه ( ٢١ درصد)،گچساران( ١٧ درصد) و بهمئی( ١١درصد)
و بقيه موارد مثبت در شهرستان‌هاي چرام، دنا، باشت و لنده مي باشند.بيشترين موارد مثبت از شروع كرونا مربوط به امروز مي باشد .
وی عنوان کرد: این تعداد افزایش بیمار در شهرستان های استان خطرآفرین بوده و هشدار دهنده است، مردم چنانچه فاصله گذاری اجتماعی و نکات مهم بهداشتی ازجمله ماسک را رعایت نکرده و به حفظ سلامت خود اهمیت ندهند، کهگیلویه و بویراحمد مانند سایر استان‌های کشور وارد پیک بیماری خواهد شد و عواقب سنگینی در پی خواهد داشت.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: استان ما هنوز به پیک نرسیده و اگر رعایت پروتکل های بهداشتی در زندگی مردم مورد توجه قرار نگیرد دچار پیک‌های خطرناک خواهیم شد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.