انتقاد آشنا از وضعیت روشنایی معابر شهر یاسوج/ شهردار یاسوج: مردم زحمات دستگاههای خدمات رسان را نادیده نگیرند
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹
شهردار یاسوج در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: روشنایی معابر شهر یاسوج نسبت به سایر مراکز استان در وضعیت مطلوبی نیست.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ کیوان آشنا بیان داشت: خواست و توقع شهروندان اقدام جدی شرکت توزیع نیروی برق استان نسبت به روشنایی معابر است.

وی با اشاره به تصادفات شهری منجر به فوت و برخورد خودروها با پاکبانان گفت: شهرداری آمادگی دارد تا با همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان نسبت به رفع نواقصات روشنایی معابر اقدام نماید.

شهردار یاسوج بر لزوم تعامل دستگاههای خدمات رسان نیز تاکید کرد و گفت: حفاری دستگاههای خدمات رسان یکی از معضلات شهر یاسوج است.

آشنا با بیان اینکه نمی توان مانع خدمات رسانی سایر دستگاهها به مردم شد، تصریح کرد: انتظار مجموعه شهرداری و مرددم همکاری دستگاههای خدمات رسان در خصوص مرمت حفاری هاست.

کیوان آشنا به موضوع هرس درختان توسط اداره برق نیز گریزی زد و گفت: هرس و شکل دهی درختان بصورت منظم توسط سازمان سیما و منظر در دستور کار است اما جایی که شرکت توزیع نیروی برق نیاز به هرس درختان دارد نیز این موارد با هماهنگی و تعامل شهرداری صورت گیرد.

شهردار یاسوج با قدردانی از خدمات شرکت توزیع نیروی برق و همکاری با شهرداری بیان کرد: دستگاههای خدمات رسان از جمله شهرداری و شرکت توزیع نیروی برق از هیچ خدمتی به مردم دریغ نمی کنند و تا حصول رضایت مردم تلاش می کنند که انتظار می رود شهروندان نیز از این زحمات را نادیده نگیرند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.