شهردار یاسوج: تعامل دستگاهها حلقه گمشده توسعه است/ درخواست آشنا برای ایجاد یک دوره تخفیف در خدمات نظام
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
شهردار یاسوج گفت: تعامل و هماهنگی دستگاههای اجرایی و خدمات رسان مهمترین حلقه گمشده توسعه شهر یاسوج است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛کیوان آشنا در دیدار با اعضای هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی استان گفت: نظام مهندسی یک بازوی علمی و اجرایی مدیریت شهریست که با استفاده از پتانسیل و ظرفیت های این سازمان می توان اهداف مدیریت شهری را سریعتر و بهتر به جلو برد.

وی ادامه داد: شهر یاسوج مشکلات و معضلات زیادی از جمله ترافیک دارد که این مهم را می توان با بهره گیری از اندیشه و علم اعضای سازمان نظام مهندسی برطرف کرد.

آشنا استفاده از جامعه مهندسی را در طراحی های شهری اولویت دانست و گفت: در مسائلی همچون ترافیک، دفع آب های سطحی، ایمنی در برابر زلزله و حتی طراحی ساختمان های شاخص ظرفیت های سازمان نظام مهندسی باید بیشتر دیده شود.

وی افزود: درصددیم برای یکی از موضوعات مهم شهری در آینده ای نزدیک مسابقه ای با محوریت اعضای سازمان نظام مهندسی برگزار کنیم.

شهردار یاسوج دیدار فصلی با هیات رئیسه و اعضای سازمان نظام مهندسی را مهم دانست و گفت: در این دیدارها و جلسات با دستور جلسه قبلی می توان بسیاری از مشکلات شهری را برطرف کرد و کیفیت خدمات را بهبود بخشید.

شهردار یاسوج ایجاد یک دوره تخفیف خدمات نظام مهندسی برای شهروندان شهر یاسوج را خواستار شد و گفت: در شرایط فعلی اقتصادی مردم با ایجاد یک دوره تخفیف از سوی شهرداری و نظام مهندسی ساخت و ساز رونق خواهد گرفت که امیدواریم این موضوع در هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان بررسی و تصویب گردد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.