قهرمانی تیم والیبال بانوان اداره کل اموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد/ مسابقات منطقه ای ورزشی کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور (جام شهدای مهارت)
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
تیم والیبال بانوان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد قهرمان مسابقات منطقه ای ورزشی کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور (جام شهدای مهارت) شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با اعلام این خبر گفت: مسابقات منطقه ای ورزشی کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور “جام شهدای مهارت” در گروه آقایان و بانوان به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که در این مسابقات تیم والیبال بانوان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مقام اول را کسب کرد.

سید نورالله هدایت بان داشت: در این رقابت ها که استان های خوزستان، چهارمحال بختیاری، مرکزی و بوشهردر رشته های ورزشی شطرنج، تنیس روی میز، والیبال و فوتسال و دارت از ۱۵ تا ۱۷ مهرماه به مدت ۳ روز حضور داشتند و تیم والیبال بانوان اداره کل فنی و حرفه ای با رتبه اول در صدر جدول قرار گرفت، استان چهارمحال رتبه دوم و رتبه سوم را استان مرکزی کسب کردند‌.

شایان ذکر است که تیم والیبال بانوان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان دو عنوان قهرمانی طی سالهای ۹۵ و ۹۶ را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.