مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد؛ رکورد مصرف برق در استان شکسته شد
۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از شکسته شدن رکورد مصرف برق در این استان خبرداد و اظهارداشت: مصرف برق در ساعات اوج بار شب از مرز 447 مگاوات گذشته که رکورد مصرف شکسته شده است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش  پیوارنیوز، ” داود راهزادی ” با بیان این مطلب گفت: فصل گرما در استان کهگیلویه و بویراحمد زودتر از سال های گذشته در این استان فرا رسیده و مشترکین برق نیز از وسایل سرمایشی به صورت فزاینده ای استفاده می کنند.

وی از افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد بدلیل گرمای زودرس خبرداد و اظهارداشت: میزان مصرف برق در ساعات اوج بار شب به ۴۴۷ مگاوات ساعت رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه مصرف برق در شهرستان های گرمسیری استان بشدت سیر صعودی داشته و البته در تلاش هستیم این رشد صعودی را در روزهای آینده مدیریت مصرف کنیم.

راهزادی افزود: براساس تحلیل های سازمان هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد دمای هوا در فصل گرم امسال شدت می گیرد و با شدت گرفتن دمای هوا بطور حتم میزان مصرف برق در بین مشترکین برق نیز رشد نگران کننده ای خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در نامه ای به معاونت عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و در اجرای مصوبه سیزدهم تیرماه ۱۳۹۷ هیات وزیران و نامه نوزدهم تیرماه ۱۳۹۸ دبیر هیئت دولت به وزیر کشور از این معاونت خواسته ایم ساعات اداری در این استان را تغییر دهد، خاطرنشان کرد: ما معتقدیم براساس روند افزایشی مصرف برق در این استان، ساعات کار در ادارات، شهرداری ها، موسسات غیردولتی ، دستگاههای اجرایی و بانک ها بویژه در مناطق گرمسیری باید تغییر کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس درخواست ما، ساعات کار باید از پانزدهم خردادماه تا ۱۵ شهریورماه و به منظور بهینه سازی مصرف انرژی و کنترل مصرف در ساعات پیک بار ( اوج مصرف) به ساعات شش و ۳۰ دقیقه تا حداکثر ۱۳ و ۳۰ دقیقه تغییر کند.

راهزادی، میزان مصرف برق در ساعات اوج بار روز استان کهگیلویه و بویراحمد را ۴۳۵ مگاوات عنوان و ادامه داد: میزان مصرف برق در گچساران با ۱۶۷ مگاوات بیشترین میزان مصرف را بخود اختصاص داده است.

وی افزود: بویراحمد و دنا با ۱۰۹ مگاوات ساعت در ساعات اوج بار مصرف دومین میزان مصرف را در استان بخود اختصاص داده و البته این میزان مصرف در شهرستان کهگیلویه به ۸۱ مگاوات می رسد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.