دانش آموزان رویش های نورانی انقلاب اسلامی هستند که قرار است گام دوم انقلاب را بردارند
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷
در همایش بزرگ نقش جوانان و نوجوانان در گام دوم انقلاب اسلامی بیان شد؛ صبح امروز همایش گام دوم انقلاب اسلامی، نقش جوانان و نوجوانان در مسجد قلعه مرکزی سی سخت برای پسران و مسجد جامع امام علی (ع) شهر سی سخت برای دختران، با حضور امام جمعه سی سخت، مدیر آموزش و پرورش دنا، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی و شرکت بیش از هزار نفری دانش آموز برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛حجت الاسلام والمسلمین واهبی زاده امام جمعه مرکز شهرستان دنا گفت: ما گام اول انقلاب را پشت سر گذاشتیم که جوانان و نوجوانان در سال ۵۷ بودند و موفق شدند گام اول را رقم بزنند.

امام جمعه سی سخت با بیان اینکه در سال ۱۳۹۷ وارد گام دوم انقلاب شدیم، گفت: شما دانش آموزان به عنوان رویش های نورانی انقلاب اسلامی هستید که قرار است گام دوم انقلاب را بردارید.

واهبی زاده اظهار داشت: رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب سه قدم تعریف کردند، که گام اول خودسازی است، یعنی ساختن یک انسان از روی برنامه انسان ساز خداوند متعال که در قالب دین توسط پیامبران و امامان ابلاغ شده است. دومین قدم جامعه پردازی است، یعنی پردازش جامعه براساس الگوی دینی که اگر در اجتماع بر اساس الگوی دین حرکت کنیم، سالم، بانشاط، با معرفت، پیروز، سربلند و موفق هستیم. وی گفت: سومین قدم تمدن سازی است که لازمه گام اول و دوم است.

حجت الاسلام واهبی زاده گفت: سه واژه انقلاب، اسلام و جوان در این بیانیه پرکاربردترین کلمات است که جوانان قرار است انقلاب اسلامی را پیش بسوی تمدن سازی ببرند و از اهمیت خاصی برخوردار است.

امید آزاده مدیر آموزش و پرورش دنا نیز در این همایش باشکوه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی که جوانان را مهم‌ترین سرمایه کشور معرفی کرده است، گفت: نقش جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب بسیار مهم و راهبردی است و بدون استفاده از ظرفیت‌های آن کشور راه پیشرفت را طی نخواهد کرد.

وی با اشاره به نقش جوانان در پیشبرد اهداف جامعه گفت: با حضور تأثیرگذار جوان در تراز اتقلاب اسلامی در نظام مدیریتی کشور تحول شگرفی در تمام عرصه‌ها به وجود خواهد آمد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.