افتتاح مدرسه ۶ کلاسه امید ایران در روستای تنگسدون دنا با دستان دانش آموزان
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۵۹
با حضور مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان افتتاح مدرسه امید ایران، امید را برای دانش آموزان به ارمغان آورد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛با حضور سید رضا حسینی نیک مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد، امید آزاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان دنا، دانش آموزان، معلمین و اولیاء، مدرسه ۶ کلاسه امید ایران در روستای تنگسدون دنا با دستان دانش آموزان خود مدرسه افتتاح شد.

امید آزاده در آیین افتتاحیه ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از تمام کسانی که در ساخت و آماده سازی این مدرسه نقش داشتند، گفت: بسیار خوشحالم که امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش دولت مردمی ایران قوی شاهد افتتاح یکی از پروژه‌های مهم در آموزش و پرورش شهرستان دنا باشیم و می‌توانیم لبخند شادی و رضایت را بر لبان این نوگلان عرصه علم و دانش ببینیم.

سید رضا حسینی نیک نیز در آیین افتتاحیه مدرسه ۶ کلاسه تنگستون دنا گفت: این پروژه با زیربنای ۶۴۴ متر مربع محوطه سازی ۱۶۰۰ متر مربع و دیوارکشی محوطه به طول ۱۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان به صورت مشارکتی توسط خیر و نوسازی ساخته شد و از امروز در اختیار فرزندان عزیزم قرار می گیرد.

مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان در ادامه با بیان اینکه از مهرماه سال گذشته تاکنون ۱۱ پروژه را در شهرستان دنا اجرا و افتتاح کردیم، گفت: ۲۶ مهر ماه با حضور مدیر کل نوسازی کشور افتتاح خوابگاه حضرت نرجس را در شهر سی سخت خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.