ارتقای کیفیت آموزشی مدارس شاهد از اولویت‌های آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد 
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ،ارتقا کیفیت آموزشی در مدارس شاهد را از اولویت‌های آموزش و پرورش استان عنوان کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ جلسه ستاد شاهد آموزش ‌و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیر کل آموزش‌ و پرورش استان و دیگر اعضای این ستاد به میزبانی بنیاد شهید استان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گفت: با تعامل و همکاری خوب بین بنیاد شهید و آموزش و پرورش مدارس شاهد به سمت ارتقا کیفیت آموزشی و تربیتی. حرکت می کند.

حسنعلی عزت خواه اظهار داشت: ارتقا کیفیت آموزشی مدارس شاهد از اولویت‌های اصلی آموزش و پرورش استان است که با آسیب‌ شناسی سال تحصیلی گذشته، رفع مشکلات و‌ موانع کیفیت بخشی آموزشی  و تربیتی در دستور کار قرار دارد.

وی ، برگزاری کارگاههای آموزشی جهت توانمند سازی مدیران مدارس را یادآور شد و گفت: مدرسه قوی نیازمند معلم قوی است که دانش افزایی و توانمندسازی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد نیز تلاش برای کیفی سازی فعالیتهای آموزشی و پرورشی در مدارس شاهد را یادآور شد و گفت: با برنامه‌ریزی اصولی و‌مدون باید مدارس شاهد را از نظر کیفیت آموزشی و پرورشی به جایگاه واقعی خویش برسانیم.

رضا پارسیان نژاد افزود : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در کنار آموزش و پرورش استان برای پویایی و بالندگی مدارس شاهد و اجرای برنامه‌های کیفی در عرصه تربیتی و آموزشی آماده همکاری است..

در این جلسه پیرامون انتخاب و انتصاب برخی مدیران مدارس شاهد و برنامه هفتگی این مدارس تصمیماتی اتخاذ شد.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.