دیدار دکتر کدخدایی عضو حقوقدان شورای نگهبان با نماینده ولی فقیه در استان
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰
آیت‌الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: شورای نگهبان توانسته به وظیفه خود که حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی بوده عمل کند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛نماینده ولی فقیه بیان کرد: استان ما در گذشته مانند یک روستایی بود که هیچ امکاناتی نداشت، در سال های ۵۶ و ۵۷ دو بار حمله هوایی به این استان شد، اکنون به برکت جمهوری اسلامی رشد پیدا کرد و در همه صحنه‌ها حضور فعال دارد.

آیت الله حسینی گفت: انتخابات یک مرحله از مردم سالاری دینی است، استان کهگیلویه و بویراحمد همیشه در انتخابات مشارکت بالایی داشت. مثل گذشته نیست که طبقه خاصی مدیریت کنند، امروز در همه قوه ها اقشار مختلف مردم و جریانات سیاسی حضور دارند و سهیم هستند و مردم خودشان تصمیم می‌گیرند.

آیت الله حسینی گفت: شورای نگهبان بنا بر وظیفه خود، راهش را در دفاع از نظام، سریع و قاطع و با قدرت ادامه دهد.

دکتر کدخدایی عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد مردم علی‌رغم همه محرومیت‌ها مشارکت بالایی در انتخابات دارند

کدخدایی گفت: رژیم صهیونیستی با قتل و ترور مردمان اصلی یک سرزمین را می‌خواهند از وطن‌شان بیرون کنند و الان به دروغ می‌گویند که از خودمان دفاع می‌کنیم.

 

وی گفت: انتخابات به عنوان شاخص اصلی انقلاب اسلامی است. از ابتدا حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بر حضور مردم تاکید داشتند و مقام معظم رهبری انتخابات را لیله‌القدر جمهوری اسلامی دانستند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.